NOVÉ KOUSKY Č.12

Všechny zdravím,



řekla jsem si, že bych vám měla ukázat, co za knihy se mi během tohoto měsíce nashromáždily. Pravděpodobně půjde o konečné číslo, a tak se domnívám, že již není třeba se článkem dále vyčkávat. Neplánuji nic dalšího do konce měsíce pořizovat, ale znáte to!... Tak uvidíme, zda jsem se pletla či nikoliv. :-)

Všechny zmíněné knihy jsem si pořídila v knižním klubu. Jedná se o tři nové kousky!
Ano, opravdu jen tři! :-D A k tomu motivační diář 2018! Diář 2018 od KK dostane mamka :-)

Pojďme si je přestavit!



LÉTO U JEZERA - Hannah McKinnon



Anotace: Iris Standishová byla odjakživa onou zodpovědnou a rozumnou starší sestrou, zatímco mladší Lea šla z průšvihu do průšvihu. Přesto měli rodiče raději Leu. I jako dospělá je Iris vzorem úspěchu: má solidní manželství, rodinu, práci… Až dokud její manžel z nenadání nepožádá o rozvod. Otřesená Iris vděčně sáhne po zámince k útěku a odjede na léto do rodného domu, aby sestře pomohla s chystanou svatbou. Jenže navzdory idylickému prostředí a svatebním přípravám je brzy jasné, že Lea se pouští do nové nerozvážnosti, a Iris se musí rozhodnout, jestli u ní převáží zodpovědnost, anebo pro jednou podlehne citům, které v ní nečekaně probudí dávná láska Cooper Woods.

Na knížku mám spadeno od té doby, co se objevila v mých desátých upoutávkách. Sice si nemyslím, že se na ni vrhnu hned, ale snad to bude brzy! :-)


ANGLICKÉ LISTÍ - Alena Damijo


Anotace: Hlavní hrdinka odjíždí pracovat jako au pair do Londýna a už tam zůstane. Ve svých fejetonech popisuje svůj každodenní život v cizím prostředí. Mění rodiny, kde hlídá, najde si přítele, vdá se, přichází děti, stěhování. Nakonec se autorka stává se učitelkou na plný úvazek… Vše je prošpikováno nesmírně vtipným komentováním britského způsobu života a zvyků od pití čaje po úctu, které se těší bájný tenisový Wimbledon. S úctou i rebelským stěžováním, autorčin styl připomíná Roberta Fulghuma.


Na knihu mě nalákala minirecenze od Marcelky (Zaostřeno na knihy). Tak třeba se i mě tato knížečka zalíbí. Uvidíme.

ADVOKÁTOVA DCERA - Anthony Franze


Anotace: Odhalovat tajemství patří k jejich práci. Veřejnost je pokládá za bezúhonné. Jejich hlavním zájmem by měla být spravedlnost. Co když to ale není tak úplně pravda? Sean Serrat se vypracoval na úspěšného washingtonského advokáta. Vzorného manžela a otce tří dětí dokonce navrhli do Nejvyššího soudu. Ale vzápětí se ztratila Seanova dcera Abby, talentovaná studentka práv. A brzy nato našli její tělo v knihovně Nejvyššího soudu. Zprvu se zdá, že zločin spáchal Abbyin přítel Malik, avšak Sean má jiné podezření. Podezření, kvůli kterému se bude muset přiznat k dávnému tragickému pochybení. Jenže někdo jiný se naopak snaží svá pochybení pohřbít navždy. I se všemi, kdo by je chtěli vynést na světlo…

Tuhle knížku jsem vám ukázala v mých knižních tipech č. 14. Ti z vás, co mě již pravidelně sledují a znají, ví, že tenhle žánr není u mě obvyklý, tak uvidíme, jaká kniha bude. Za druhé je u mě zarážející, že jsem sáhla po knize, o které jsem nikde nic nečetla. Zaujala mě obálka, a to tentokrát stačilo, aby se kniha objevila v košíku. Tak snad se k ní brzo dostanu, abych zhodnotila, zda za koupi stála.


Tak to je má nová trojce knih do hromádky k přečtení.


A ještě tu mám jednu knihu, kterou jsem vám v přírůstcích zatím neukázala, avšak jsem již o ní mluvila v zářijovém ohlédnutí, neboť mi přibyla v minulém měsíci.

ŠÍLENÁ - Chloe J. Esposito



Anotace: Beth a Alvina jsou jednovaječná dvojčata, ovšem kromě podoby nemohou být rozdílnější. Beth, od dětství vzorná a cílevědomá dívka, se provdala za bohatého italského krasavce a žije na Sicílii ve vile snů. Její život je plný přepychu a blahobytu a není nic, co by si nemohla dopřát. Luxusní bydlení, značkové šaty, drahé šperky. Je to záviděníhodný život. Alvinin život nestojí za nic. Bydlí v Londýně v levném společném podnájmu a vydělává si prodejem pofidérních inzerátů v bulvárních novinách. Nenávidí svou práci, nenávidí své spolubydlící a dělá vše pro to, aby i oni nenáviděli ji. Když Beth pozve Alvinu do vily na Sicílii a pošle jí letenku první třídy, Alvie zprvu váhá. Se sestrou opravdu nejsou kamarádky. Lépe řečeno upřímně se nenávidí. Jenže ve chvíli, kdy Alvina dostane výpověď z práce a spolubydlící ji vyhodí z bytu, se představa luxusní dovolené nezdá tak marná. Ovšem po příjezdu na Sicílii naberou události nečekaný spád. Alvina zjistí, že ji sestra nepozvala na návštěvu jen tak nezištně. Beth osnuje podezřelý plán a Alvina se má stát součástí komplotu jako sestřina dvojnice. Když Alvie okusí život v luxusu, chopí se příležitosti a bez skrupulí začne odstraňovat všechny, kteří jí stojí v cestě.

A to je opravdu z přírůstků vše!
Znáte některou z knih? Četli jste některou? Budu se těšit na vaše komentáře.


Krásný zbytek večera,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: neděle 22.října/2017 v 19:30

Komentáře

  1. Zajímavé knihy, ani jednu jsem nečetla, ale Anglické listí mě zaujalo. (práce aupair mě vždycky zajímala a určitý čas jsem o ní i uvažovala.) Užij si čtení a budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nové kousky :) Léto u jezera mám také v hledáčku :) Hezké čtení a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Léto u jezera vypadá na hezké romantické čtení, tak uvidíme...

      Vymazat
  3. Krása! Nejprve mě zaujala krásně barevná fotka a pak koukám, že je to příspěvek od tebe :-) Takže jsi se stala členem KK? Ta Advokátova dcera vypadá dobře, snad ji přečteš brzo :-D a ostatní jsou taky krásné, hlavně ty obálky, tak ať se ti všechny líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :)
      Ano stala jsem se členem KK, už někdy v květnu ;)
      Na tu Advokátovu dceru jsem sama hodně zvědavá...

      Vymazat
  4. Ani jednu knížku neznám, ale podle anotace nezní špatně. A obálky prvních dvou jsou úžasné :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné kousky! Léto u jezera má neskutečně krásnou obálku :) Přeji krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Báro. Léto u jezera má oprvdu krásnou obálku a já dumám, zda si ho nechat na příšrí léto, a nebo si ohřát letošní zimu - zatím jsem se nerozhodla :-D

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí