Báseň č. 2

Krásnou středu přeji!

Další středa je tu - utekl ten týden jako voda. A já tu mám další ze svých malých dílek, které jsem vám slíbila .-)


Nevím zda, jste četli minulý týden první z mých básní, nikdo nereagoval, tak ani nevím, zda se líbila/nelíbila. Prostě žádné ohlasy, což se přiuznám, že mě lehce zklamalo!
Tak třeba tentokrát nějaké budou... :-)

Dnes jsem si vybrala jedno ze starších dílek, které mám už skoro v archivu :-D
Tak jsme zvědavá, zda se bude líbit víc (či méně), než ta z pár dní minulých. 



MLADÁ DÍVKA (Víno) 

Na jazyku trpká chuť vína
Na posteli sedí mladá dívka
Ptá se sama sebe čí je to vina
Sedí a ruku v ruce schovává
Její ruka v její dlani se ukrývá

Víno pomalu stoupá do hlavy
Na posteli sedí mladá dívka
Ptá se co jsou to dobré mravy
Sedí a do tmy kolem se dívá
Při tiché melodii se kývá

Z vypitého vína se hlava točí
Na posteli sedí mladá dívka
Říká si že se asi už nepoučí
Oči zarudlé od slz má
Samotu už ani nevnímá

Na jazyku trpká chuť vína
Na posteli sedí mladá dívka
Na nic se neptá, je to její vina
V její dlani se její ruka ukrývá
Do světa fantazie se ubírá

Na stole je prázdná sklínka
Na posteli sedí mladá dívka
Všechno kolem se jen kynklá
Oči pro jistotu zavírá
Temnotou se dívka ubírá.


Tvořeno: 20.2.09 – mě oslovila múza :-D


Publikováno dne: středa 8.srpna/2018 v 20:00h

Komentáře

  1. Tady ta je moc pěkná :-) Divím se, že ses s ní třeba nepřihlásila do nějaké soutěže ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy mě to nenapadlo. Popravdě to byla vždy jen tvorba do "šuplíku"... To až teď ji čte někdo další :-)

      Vymazat
  2. Souhlasím, tahle báseň je podle mého hodně povedená. Dobře se čte a emocí z ní jenom srší. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí