Báseň č. 3

Krásný středeční večer!

Po skoro měsíci přináším zase nějakou tu svoji slibovanou tvorbu. :)


Vím, že jsem psala, že jsem chtěla tuto rubriku šířit každou středu, a hle.... zase to nevyšlo! 
To už je taková moje klasika! Ale snad mě omlouvá, 
že jsem v mezidobí přišla s recenzním článkem a s měsíčním shrnutím. :-)
Na druhou stranu, mi to přijde asi každý týden zbytečné. 
Takže nechám i tuto rubriku sporadicky. Snad to nevadí...
Každopádně budu ráda za vaše reakce a názory v komentářích.



SNÍCÍ DÍVKA



mlha pokrývá dívku spící

myslí si, že je stále snící


v jeden temný den

však skončil její sen


sny její zradil jeden muž

ona má teď v srdci nůž


temnota a mlha ji svírá

v srdci nezacelená díra


zmítá se v noční můře

ono může být ještě hůře?


do nicoty se uvrhla

domovem je její ulita


tma a prázdnota, je to co vídá

kde je ta dívka, co tak ráda snívá?



Tvořeno dne: 16. 8. 2018

Publikováno dne: středa 5.září/2018 v 20:35

Komentáře

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí