Báseň č. 4

Ahoj čtenáři,


dneska bych vám zase ráda odhalila něco ze své malé tvorby. A jak jsem už v začátcích psala, středa mi přijde pro "tvořivé" články nejvhodnější. Právě tím, že je prostředním dnem v pracovním týdnu. A já málo kdy stíhám vydat nějaký článek mimo víkend. 
Ke všemu máme dneska první středu v měsíci, což nám v poledně klasicky předvedla zkouška sirén. :-D


Rozmýšlela jsem se půl dne, zda se dneska "pochlubím" nějakou tou novější věcí, nebo zda pro tentokrát zalovím v archivu, a popravdě vůbec jsem se nemohla rozhodnout, a ještě před psaním jsem nebyla úplně rozhodnutá... 
Ale neklesejte na mysli! 

Nakonec jsem jeden nápad dostala. Teda doufám, že i vám se bude zamlouvat. 

Dneska to bude "básnická" rozšířená verze. Půjde o dvě novější básně. 
Nebo lépe řečeno o tvorbu z poslední doby... 
Snad potěší.



ZAKALENÁ MYSL

mysl zakalenou má

slzy již dávno nevnímá

mlha před ní - mlha za ní

všude okolo oblak tmavý



krásy letních dnů vidět nechce

do její ulity se teď leze lehce



časy staré - časy nové

slova žádná - rty němé

zbyly jí sny pouhé,

ach, ty víly ubohé ...


Tvořeno dne: 10.  8. 2018



BEZRADNÁ

o tvých očích noc co noc snívám

smutná rána z toho pak mívám

myšlenka všemi směry lítá,

nevíš, že se právě tebe týká

mou duši ničí ta skrytá touha



já stále jen mlčím

a na zemi se krčím,

jak bezradná moucha


Tvořeno dne: 28. 9. 2018

Publikováno dne: středa 3.října/2018 v 20:50

Komentáře

  1. Ty sirény ti beztak připomenou, že bys měla publikovat článek o své tvorbě ne? :D
    Opět tleskám a obdivuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - taky že připomněly :-D
      Oooo - mockrát děkuji, jsem polichocena :)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí