DUBEN - 4. Ohlédnutí

Ahoj Všem!

Ačkoliv již začal červen, asi byste čekali květnové ohlédnutí, ale to bude muset ještě pár dní počkat,  jelikož mám rest právě za duben. Chvíli jsem si říkala, že spojím duben a květen dohromady, což u mého počtu přečtených knih, by nebyl problém, ale rozhodla jsem se to neměnit a zůstat u klasiky. :-)



Takže se na ten aprílový měsíc hned podíváme!
Vedla jsem si v počtu přečtených knih, dobře - tedy na TŘI! Ostatně to je počet, se kterým jsem spokojená, i když nepopírám že by mě třeba pět kousků nepotěšilo daleko více. :-D

Lehce jsem zapátrala v paměti a nahlédla jsem se do svých pomocných výpisků, abych vám mohla mé přečtené knihy představit.

1) Duben jsem začala knihou, na kterou jsem se těšila už od března. A to novinkou od britské autorky B. A. Paris - V pasti lží. Od knihy jsem měla velká očekávání, protože jejím debutem, který snad nemusím ani zmiňovat, jsem byla naprosto uchvácena. V pasti lží, byla výborná kniha, čtivá, propracovaná. Jen jsem u ní neseděla se zatajeným dechem. Bavila mě o něco méně, než bych čekala, ale to asi bylo hodně díky tomu velkému očekávání, které rozhodně nepřinesla. Přesto jsem ji ve své recenzi hodnotila hodně kladně
Přestože jsem to již psala i v recenzi, zmíním to i zde, knihu mám od autorky i podepsanou! Nakladatelství Motto spolu s knihkupectvím Luxor pořádalo autogramiádu se spisovatelkou B. A. Paris, které jsem se zúčastnila. :-)

2) Další část měsíce jsem"létala" a prožívala dobrodružnou pouť spolu s Barnabym Brocketem. Chlapcem, který se vzpírá gravitačnímu zákonu. Tento tak trochu fantasy román pro mládež napsal pan John Boyne, autor například Chlapce v pruhovaném pyžamu. Kniha nese název Kromobyčejná pouť Barnabyho Brocketa
Už dle názvu si odvodíme, že prožijeme dost neobvyklý příběh s dost neobyčejným klukem. Protože co je vlastně obyčejné? A co je normální? Barnaby rozhodně normální není, alespoň tak to vidí jeho rodiče. A co myslíte vy? Udělejte si obrázek o tom, co je vlastně normální a pusťte se do téhle nevšední knížky. Za sebe ji rozhodně doporučuji, ode mě získala čtyři hvězdy. Více si můžete přečíst v mé mini recenzi.

3) Dubnové čtení jsem zakončila knihou ze stejného žánru, jako jsem duben začala. Dokonce jde opět  o druhou autorčinu knihu. Tentokrát je to kanaďanka Shari Lapena a její novinka Někdo cizí v domě. Musím říct, že mě kniha bavila o něco víc než její prvotina - Manželé odvedle. Je tedy pravda, že na konci bych se obešla bez jistého vysvětlení, které knize dost uškodilo. Ale jinak se mi dějově, zvratově a čtivě líbila. Hodnoceno opět čtyřmi hvězdičkami. Recenze je také již napsaná, ačkoliv jako mini.
Tuhle knihu bych doporučila spíše těm, kdo není zběhlý v thrillerech, a nemá od nich příliš velká očekávání. 

Celkově jsem v dubnu přečetla 840 stránek

Co se týče dubnových přírůstků, tak jsem si pořídila sedm knih, z nichž jednu jsem i stihla přečíst.
Pro úplnost vám je zde vypíšu: 
Harry Potter a Princ dvojí krve,
Harry Potter a Relikvie smrti,
Dívka na kusy,
Zlomení andělé,
Kamkoli půjdeš,
Nechápej mě špatně,
Někdo cizí v domě.

Suma sumárum hlásí 56 knih čekajících k přečtení. 

K dubnovému shrnutí také patří i připomenout knižní (instagramovou) výzvu, na které jsem pracovala spolu s Marcelkou ze Zaostřeno na knihy. Několik z vás se zapojilo a my vám za to děkujeme, a jsme rády, že se vám fotící výzva líbila.


To je zpětně k dubnu vše. Upřímně doufám, že s květnovým ohlédnutím přijdu dřív než až v červenci, tak uvidíme... :-)

Pěkný večer přeji, 
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: pondělí 4 června/2018 v 16:40h

Komentáře

  1. Tři knihy nejsou špatné. :) Ani jednu jsem z nich nečetla a v nejbližší době se na ně ani nechytám. Ale co se týče novinek Dívku na kusy stoprocentně doporučuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě trochu odrazuje u Dívky na kusy, že je to na mě dost stran (abych pak neměla jen jednu knihu), ale třeba mě to vtáhne. Zatím se na ni nechystám, ale určitě její čas přijde. :-)

      Vymazat
  2. Já myslím, že tři jsou dobré skóre :-). Navíc jsme přečetly dvě stejné knihy, i když já tu Někdo cizí v domě až v květnu. No a v květnu jsi přečetla o jednu navíc ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo květnové ohlédnutí se už připravuje k publikaci :-) A máš pravdu, za květen jich mám čtyři! Jupí!
      No on dude zase (zdá se) horší červen.. Jsem se půl měsíce mořila s Osm :( (snad mě omlouvá to, že o cyklo dovolené jsem nepřečetla ani řádku - nebylo kdy, večer jsme kecali a popíjeli vínka a přes den se na řidítkách blbě čte :D)

      Vymazat
  3. Tři knížky je super, poslední dobou jich taky víc nepřečtu... někdy ani ty tři :) V pasti lží a Někdo cizí v domě bych si taky chtěla přečíst :) Super, že máš spočítané nepřečtené knihy... já bych to snad ani nechtěla vědět :) :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji - ty tři je moje měsíční ultimátum! Ale v červnu se asi nezadaří!
      Mě ten počet nepřečtené knih zajímá, abych věděla jak moc se mám děsit. Děsila jsem se už v době, kdy jich bylo dvacet, teď když se syslení nasčítá, tak se děsím o to víc :-D
      V pasti lží doporučuji daleko víc než Někdo cizí v domě! Ale pokud najdeš čas na obě, tak tím líp :-)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí