MERMAIDKA NA KŘTU

Křest knihy Hračka - Sylva Lauerová


Zdravím své čtenáře,

v prvním prosincovém dni!

Dneska tu mám pro vás nevšední „povídací“ článek, který nebude nikterak dlouhý, ale některým jsem ho slíbila, tak bych ráda dostála svému slovu. :-)

V pondělí 27. listopadu jsem se totiž účastnila jednoho knižního křtu!


Byla jsem oslovena Nikolou Sommerovou z nakladatelství van Aspen a pozvána na křest knihy Hračka, kterou napsala Sylva Lauerová. Šlo o křest 3. přepracovaného vydání, které nedávno přistálo na knižních pultech. Křest se konal v Praze v Café Platýz na Národní.


Pozvání jsem vůbec nečekala, o to víc jsem z něho byla nadšená a mile potěšená. V diáři jsem si ověřila, že na den konání nic nemám a ráda jsem svoji účast potvrdila. A však chvíli jsem si lámala hlavu s doprovodem, neboť jména, která mne napadala (jako třeba Marcelka) byla mimopražská. Mezi prvními, kdo mě napadl byla i kamarádka, jež mě do psaní blogu uvrtala, ale nevěděla jsem, zda bude mít chuť jít na křest erotického románu. :-)

Nakonec mi doprovod přislíbila, a tak jsem se v pondělí okolo 18. hodiny objevila na prahu Café Platýz společně s Markétou (Linkgirl), kde nás pán odškrtnul na Guest listu a mohly jsme dál. Hned za dveřmi si s námi potřásla rukou a přivítala nás slečna Nikola.

Usadily jsme se do rohu kavárny, z baru si vzaly skleničku vína (kde bylo na výběr několik druhů bílého i červeného) a chvíli jsme klábosily, než začalo uvítání a samotný křest. Já se neustále rozhlížela po kavárně, ale krom paní autorky jsem nikoho známého zatím nezaregistrovala.


S malým zpožděním začal samotný proslov autorky v přední části kavárny, kde se shlukli skoro všichni přítomní a fotografové.
Kmotry knížky byli: Roman Vojtek, Zdeněk Podhůrský, Petra Vraspírová a doktorka MUDr. Monika Kavková. Moderoval Luboš Procházka.

Po křtu byl v zadní části salonku raut, ze kterého jsme s Markétou skoro vše ochutnaly. Ale klasicky byl nejlepší bramborový salát s řízkem. :-D
Samotná akce byla skvělá, dobře zorganizovaná. Paní Lauerová sršela vtipem a skvělým elánem. Později po křtu jsem byla slečnou Nikolou představena samotné Sylvě (jako pozvaná blogerka) a já si odnesla domů podepsanou knihu, kterou jsem si tentokrát neopomněla vzít s sebou. :-)
A jednu knihu jsem na místě zakoupila i Markétě, a tím dostala předčasný dárek k Vánocům (nakonec jsme se shodly, že to byl opožděný dárek k narozeninám). :-D
Odcházely jsme okolo půl deváté, a rozhodně ne mezi prvními hosty. Já osobně jsem si večer užila. Atmosféra v kavárně byla příjemná. A celou dobu jsem měla v sobě hřejivý pocit, že tam mohu být se všemi těmi lidmi také.

Na závěr mám pro vás jeden tip. Kdyby se vám naskytla možnost účastnit se nějaké akci ve měste, ve kterém nebydlíte, nezavrhujte to hned, ale zvažte možnost, že byste přece jen využili příležitosti. Po vhodném ubytování se můžete podívat zde. Stejně tak, jako moje kamarádka.
Ještě jednou bych moc ráda poděkovala Nikole Sommerové a nakladatelství van Aspen za pozvání a možnost na křtu být.

Děkuji.

Monika alias Mermaidka

Více fotek zde: zdroj FCB stránka Sylvy Lauerové:
https://www.facebook.com/pg/vecerni.praha/photos/?tab=album&album_id=1530257793731071


Publikováno dne 1. prosince/2017 v 19:00

Komentáře

  1. Jéé, zrovna nedávno jsem myslela, že měl být někdy ten křest, takže už v pondělí :-) Moc pěkný článek. Vidím, že jste si to tam užily, nejen co se týče samotného křestu a seznámení s autorkou, ale i rautu :D Řízek by udělal největší radost i mně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, jestli se report v podobě tohoto článku líbil :-) Byl to příjemný večer. Zase něco jiného a pro mě i nového :-)
      Raut byl bohatý na výběr. A musím teda přiznat, že ačkoliv tam byly samé dobroty, opravdu mi nejvíc chutnal bramborový salát a řízek. :-D Salát byl fakt famózní, vždycky vycgvaluji maminčin, že na ten žádný jiný nemám, ale tenrorát, tenhle byl opravdu ještě lepší než maminčin.. :-P

      Vymazat
  2. Jééé, report ze křtu. Moc jsem se na něj těšila (i když jsem si nebyla jistá, jestli ho opravdu napíšeš) a popsala jsi to fantasticky. Moc mě mrzí, že jsem tam nebyla. Já vím, že se opakuju, ale je to prostě tak. A stejně jako tobě i Marcelce, mě by taky asi nejvíce oslovil salát s řízkem. Hned bych si jeden dala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě report potěšil, psala jsem ho hlavně proto, aby na Tebe taky dýchla ta atmosféra, když jsi tam nemohla být ;)
      Pro tentokrát se mi blogerský slib podařil splnit docela i v brzském termínu ;)

      Vymazat
  3. Tak to musela být skvělá akce a je cítit z článku, že sis ji výborně užila :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí