BŘEZEN - 3. Ohlédnutí

Ahoj, milí čtenáři!

Zdravím vás u svého třetího letošního ohlédnutí za minulým knižním měsícem. 
Tentokrát s docela velkým zpožděním. :( Až jsem si už říkala, zda by nebylo lepší spojit ohlédnutí za březen spolu s ohlédnutím za dubnem, který nám za pár dní končí. Ale nechtěla jsem měnit zavedené. 
Dříve jsem se z časových důvodů k článku nedostala, poslední dobou je toho nějak moc, a blog díky tomu dost pokulhává.. :(


A tak na sklonku dubnových dní přináším článek mého březnového přečtena.
Pojďme se společně podívat, jak jsem si vedla a co za knihy jsem přečetla.

Moje březnové přečteno hlásí TŘI knihy! Což pro některé z vás jistě není moc, ale pro mě je to můj měsíční cíl. Tudíž jsem ráda, že se mi již druhý měsíc za sebou povedl splnit. Samozřejmě bych byla ráda za vyšší počty přečtených knih, ale to je pro mne zatím v nedohlednu. Ale co není, může být. :-)

Teď bych vám však ráda představila ty tři přečtené kousky. 

1) Jako první knihu jsem otevřela již čtvrtý díl rozečtené série v novém. Ano, jedná se o mojí oblíbenou fantasy - Harry Potter a Ohnivý pohár od J. K. Rowlingové.
Čtvrtý díl jsem měla zafixovaný jako nejméně oblíbený, a zřejmě tomu tak je, protože jsem ho četla dvacet dní. Ale je také možné, že je to jeho tloušťkou, neboť právě díky té, jsem knihu nikam netahala a četla převážně doma. A ti, kteří mě čtou už nějakou dobu vědí, že doma skoro nečtu. 

O to více mne samotnou překvapilo, že jsem přečetla celkem tři knihy :-)

2) Možná že to bude tím, že tou druhou byla útlá knížečka Petr a Lucie od známého spisovatele Romaina Rollanda, který patří mezi autory povinné četby a do maturitních otázek. Nato novela je zhruba o 110 stránkách, což je poměrně málo. V příběhu prožíváme spolu s hlavními hrdiny jejich mladou lásku, která bohužel končí tragicky. Píše se totiž rok 1918 a Paříží otřásá I. světová válka. 
Knihu jsem četla jako svůj re-reading, a to díky tématům v letošní čtenářské výzvě

3) Na poslední knihu jsem měla pramálo času, ale mě se podařilo, (pro mě), skoro nemožné. Sfoukla jsem ji během pěti dnů. Nadchla mě a já se od čtení nemohla odtrhnout. Knihu napsal bývalý policista Anders de la Motte a nese název Konec léta. Na blogu jste již mohli na knihu číst můj názor, ve kterém jsem knihu ohodnotila pěti hvězdičkami.

Ještě si připomeneme mé březnové přírůstky. Bylo jich pět a jmenovitě to jsou tyto knihy:
Harry Potter a Fénixův řád,
Papírová labuť,
Mazací tramvaj,
V pasti lží,
a Slečna M.

Mé suma sumárum hlásí 52 knih k přečtení.

Za březen je to vše. A jak se vedlo vám? Četli jste některou z těchto knih? Nebo se na některou chystáte? Napište mi do komentářů. Bude se těšit na vaše reakce. 


Krásnou sobotu přeje,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: sobota 28. dubna/2018 v 12:00

Komentáře

  1. Moc pěkné nové kousky :) Všechny vypadají skvěle :)Petra a Lucii jsem četla k maturitě a ráda bych zkusila i Konec léta :) A Harry má parádní obálku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem ti psala komentář a teď koukám, že tu není...🤔
    Pěkné shrnutí, jsem ráda, že se ti povedly přečíst opět tři knihy a držíš se svého plánu :-)
    52 knih k přečtení závidím já jich mám tak 200 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím :-D Já jsem nic nemazala, ani meil nic nehlásil ... Jen od Aires .-)
      Se to asi neuložilo - s tím mám zkušenost :(

      Jojo, zatím si držím své tempo a jsem za to ráda :-) Duben také vypadá slibně :-)
      To já bych se z 200 čekajících asi zbláznila - kor když přečtu kolem 30 knih ročně... Pomalu šílím i z těch dvaapadesáti :-D a pořád ty mrchy přibývaj :-D

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí