Oznámení!

Milí knižní přátelé.


Stala se nemilá věc - z osobních (soukromých) důvodů teď nebudu mít na blog vůbec pomyšlení. :'(
Minulý týden jsem sice rozepsala minirecenzi a jedno blogové zamyšlení, ale není to ještě v publikovaném stavu. 
A díky mému momentálnímu rozpoložení, to zřejmě nějaký čas nedopíšu. 
Bohužel vám neumím říct, kdy budu zase psát a číst. 
Mám pocit, že teď nevím vůbec nic... :(
Sesypalo se něco, čemu jsem věřila... 
A teď se musím zvednou 
- sama!


Vím, že nejsem na světě (a mezi vámi)  jediná, která má trápení a bolístky na srdci. 
Ale já se z toho musím aspoň částečně dostat, než zase začnu aktivně "blogovat".
A jelikož je to teď čerstvé - nevím kdy ten čas přijde.

 Doufám, že až se vrátím - že se vrátíte i VY - moji čtenáři :-)

Zkusím (brzy) dát do publikovatelné podoby to blogové zamyšlení. 
A pak se uvidí, co bude dál... 

Děkuji za případnou podporu.

Mějte se líp než já! 
Vaše ൬ermaidka

  
Publikováno dne: neděle 24. června/2018 v 20:30

Komentáře

  1. Blog odlož stranou a hlavně si vyřeš všechny svoje záležitosti. Jsem si jistá, že to každý pochopí a počká na tebe, jak dlouho jen bude třeba (myslím, že můžu mluvit za všechny). Budu držet palce a myslet na tebe, ať všechny problémy vyřešíš a vše se v dobré obrátí. ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za povzbudivá slova :)
      Říká se, že čas to výléčí... (a vyléčil to už párkrát v minulosti, tak snad to tentokrát také zahojí).

      Vymazat
  2. Pokud to tak cítíš, tak je to jistě správně. Až budeš mít zase chuť a sílu psát články a recenze, tak to určitě poznáš a třeba se do toho pustíš ještě s větší vervou než doteď. Přeji hodně síly a samozřejmě mi můžeš kdykoliv napsat, rušit mě nebudeš opravdu nikdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím? Já nevím co teď cítím .. :(
      Ale vím, že zase jednou chci psát, dávat vám své tipy a podněty k přečtení různých knížek :) A já věřím, že to bude snad brzy... Přece jen - bude pak halda času... a čtyři umorné stěny :/

      Vymazat
  3. Mrzí mě, že máš trápení a kdybych mohla, hned bych ti nějak pomohla. A chápu tě, někdy se stanou prostě věci, kdy jde osobní život do popředí a na ničem jiném nezáleží (i já teď prožívám jisté nemilé události, takže má aktivita není nijak valná..). Doufám, že se vše co nejdříve vyřeší, budeš znovu šťastná a věř, že my čtenáři se k tobě vrátíme :) Držím pěsti, protože nikdo si nezaslouží žádné trápení..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivet za podporu! Přeji i Tobě ve tvých "nemilých událostech" zlepšení a hodně sil (ať už jde o cokoliv).
      Já jsem teď v jádru pesimista, takže to nové štěstí nějak nevidím.. Ale musíme jít dál a jít mu třeba i naproti.)
      Uvidíme, co život (osud) nového přichystá a kam mě zavede. Jen vím, že teď to bude daleko od toho, co jsem myslela, že je jisté... :(

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí