PŘIBYLO MI V ZÁŘÍ

Ahoj Všem!


Jaký jste měli dnešní sváteční den? Museli jste i přes svátek do práce nebo jste měli volno? 
Já jsem dnešek trávila doma. Nemám se moc čím chlubit, protože jsem spíš prokrastinovala, než bych dělala něco užitečného. :( Tak jsem si řekla, že sepíšu alespoň tento (krátký) článek, abych splnila alespoň jeden dnešní plán. :-)

Po opravdu hodně dlouhé době vám konečně můžu ukázat nějaký knižní přírůstek. Nebude to sice kdovíjak dlouhý seznam, ale tři kousky tu mám pro dnešní článek přichystané. Sešly se mi tu postupně během září. Ještě jsem čekala jeden balíček, ale ten (snad) dorazí příští týden (ale to už bude nový měsíc), takže knížky z očekávaného balíčku zařadím do říjnových nových kousků. :-)

První z nich jsem vyhrála u Šárky na blogu Můj knižní ráj

DŮM NA PRAHU NOCI


Anotace: Amedeo Esposito, nalezenec z Florencie, našel konečně svůj domov na maličkém ostrůvku na samém jihu Itálie. Zaujal ho dům, o němž místní lidé tvrdí, že v něm straší. Amedeo opravil drolící se zdi, vyměnil zetlelé dveře a zametl podlahy a hrdě zde otevřel bar, který pojmenoval „Dům na konci noci“. Obklopen šuměním moře a vůní bougainvillejí tu začíná svůj nový život s krásnou, nesmírně inteligentní učitelkou Pinou. Dům na konci noci se stává domovem pro celé generace odvážné a chaotické rodiny Espositových, zatímco na ostrov doráží století prudkých změn, po válce přicházejí turisté a také recese. Je to místo plné příběhů, legend a občas i zázraků. Mění se režimy, na světlo vycházejí zrady a vznikají nečekaná přátelství, ale Dům na konci noci zůstává jako pozadí pro dávné sváry i dějiště velkých lásek.

Druhé dvě jsem si pořídila přes bazar na  Databázi knih - z toho u jedné šlo o výměnu. :-) 

ŠÍLENÉ VÝČITKY - Liane Moriarty 


AnotacePedantská účetní Erika a bohémská violoncellistka Clementine toho mají společného jen málo, ale přesto jsou prakticky odjakživa nejlepší kamarádky. Jenže zatímco bezdětná Erika by pro Clementine strčila ruku do ohně, nábožně lpí na každém slovu své kamarádky a s oblibou jí radí, jak vychovávat dcery, Clementine se do téhle role nechala kdysi vmanévrovat svou soucitnou matkou a po většinu času jí ta její otravná obdivovatelka pořádně leze na nervy. A pak je jednoho krásného, slunečného dne pozve obě i s jejich manžely, Samem a Oliverem, Eričin soused na grilování. 
Co se na nějaké obyčejné garden party mohlo přihodit tak strašného, že teď všichni litují, že pozvání přijali? A hlavně – čí je to vina?


ZTRACENÝ SLIB - Kate Mortonová


Anotace: Je červen 1933 a Loeanneth, venkovské sídlo Edevanových, se připravuje na tradiční oslavu letního slunovratu. Šestnáctiletá Alice Edevanová je jako na trní: nejenže vymyslela dokonalou zápletku pro svou detektivku, ale je také až po uši zamilovaná. Jenže než udeří půlnoc a noční oblohu rozzáří ohňostroj, utrpí Edevanovi bolestnou ztrátu, po níž opustí Loeanneth nadobro.O sedmdesát let později je po jednom nepovedeném případu seržantka londýnské policie Sadie Sparrowová poslaná na nucenou dovolenou, a tak odjede ke svému dědečkovi do Cornwallu. Když uprostřed hlubokého lesa narazí na opuštěný dům obklopený zpustlou zahradou a dozví se o malém chlapci, který beze stopy zmizel, probudí se v ní profesní ctižádost. 
Tou dobou vede Alice Edevanová, nyní stará dáma, život uspořádaný téměř stejně pečlivě jako detektivky, které ji proslavily. Až jednou začne mladá policistka klást otázky o minulosti její rodiny a probudí zpět k životu složitý propletenec tajemství, před nimiž Alice celý život utíkala…


Na všechny tři se moc těším, jen vám teď nepovím, kdy se k nim dostanu. Znáte to! Nejradši bych se na ně vrhla hned. :-) Já myslím, že jde o pěkné kousky, co vy na to? Četli jste některou z nich?


Přeji hezký večer, 
Vaše ൬ermaidka 


Publikováno dne: pátek 28. září/2018 v 18:20

Komentáře

  1. Krásné kousky! A měla jsi pravdu, že jsem věděla o dvou, já totiž zapomněla na tu tvou výhru. K výhře gratuluji :-). Šílené výčitky bych taky chtěla, třeba mě nalákáš. A budu zvědavá na tvůj říjnový balíček :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš vidíš - skleróza v tak mladém věku .-D
      Za gratulace děkuji a na balíček se těším také! Jedna z nich bude už sice čtená v e-verzi, ale do sbírky mi nesmí chybět... Snad se balíčku dočkám!

      Vymazat
  2. Ahoj :-)
    Gratuluji k výhře :-) Dům mám také a zkoušela jsem ho i číst v jedné slabé chvilce. Vypadá to na hodně povedené čtení, které zrovna ty určitě oceníš.
    Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zdeni, tak to se o to víc na knihu těším. :-)

      Vymazat
  3. Krásné kousky. Dům vypadá lákavě. Ztracený slib jsem dostala vloni k narozeninám. Už bych se do něj také mohla pustit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo to znám, taky mám plno kousků co čekají na přečtení i víc než rok...
      (uvažuji, že některé z nich zkusím poslat dál).

      Vymazat
  4. same zajimave kousky, tak at se ti libi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné nové kousky :) Ani jednu jsem zatím nečetla, ale obě vypadají lákavě :) Hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  6. První dvě knihy i u mě čekají na přečtení. Užij si všechny tři, ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Šari. A ať se líbí i tobě, až se k nim dostaneš :)

      Vymazat
  7. Na Šílené výčitky si počkám. Třeba mě konečně dokopeš se po autorce podívat. Ať se všechny líbí a k výhře gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jen nevím kdy se k ní dostanu - klasika :-D

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí