Báseň č. 5

Ahoj!


Opět tu máme první středu v měsíci a s ní i článek k mé malé soukromé tvorbě.

Dneska jsem si vybrala báseň, která je složená z několika náhodných múz a veršíků. Svojí konečnou a upravenou podobu dostala teprve včera, takže je prozatím i jednou z mých nejmladších "děl". :-)
Takové velice skromné slovo - pro to moje mini tvoření... :)

Nebudu vás už déle napínat  a o tu mojí novou "podzimní" se s vámi podělím...


PODZIMNÍ


chmury a žal,

ten, co ještě nezačal,

léto se do ulity pomalu zavírá,

podzimní depresi tím otvírá.



podzimní listí padá na zem,

maluji svou ideu jedním tahem,

prý jsem tak trochu blázen.



maluji obraz, který vše zachytí,

no přeci:

Tebe, nás, už nebude zbytí.



ruku v ruce projdeme plnou ulicí

jen pozor,

na zemi je to podzimní listí,

tlející.



Na plátno ten výjev maluji,

řekni, proč stále Tě miluji?

V podzimní depresi se úžírám,

volnou svou mysl ráda uvítám.



Přestože mám náladu tulící,

vedu své kroky podzimní ulicí,

tím podzimním listím tlejícím.


Tvořeno dne: 6.11.2018


Jestli vám přijde tato tvorba smutná, tak máte pravdu. Opravdu nejde o žádné "lehké bytí". Možná je i na zamyšlení, co vše se může skrývat za významy pod souslovím "tlející listí"?...
Ale i smutné a depresivní tvoření, může mít hezký ráz a mít co nabídnout.
Takže já už můžu jen doufat, že ačkoliv to bude znít jako klíšé, 
tak že se vám bude moje dnešní (teda včerejší) tvorba líbit. :)


Publikováno dne: středa 7.listopadu/2018

Komentáře

  1. Teda, ta je krásná :-) a do toho počasí jak dělaná...a dost depresivní. Budu se těšit na další první středu v měsíci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji - no mě přijde, že ten klasický mlhavý, sychravý a depresivní podzim nenastal, ale moje duše to evidentně vidí jinak, než počasí ;)
      A děkuji, jsem ráda, že jsi pravidelný čtenář této mini rubriky :)

      Vymazat
  2. Krásná básnička, opravdu podzimní :) Moc se ti povedla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu.
      A pokud dovolíš malou a skromnou reklamu - jestli jsi ještě nečetla, koukni i na předchozí básně v sekci “Malá tvorba” ;)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí