Báseň č. 6

Krásný středeční den,


měsíc nám utekl jako voda a první středa v měsíci je tu. 
A co Mermaidka vydává za článek v tyto středy? No ovšem, opět vás čeká a nemine mé básnické střevo. :) Těšili jste se? Sledujete vůbec tuhle mojí novou rubriku?  
Dost otázek, a když se vám bude chtít, odpovědět mi můžete v komentářích. :-)


Dneska mám pro vás připravenou jednu z takových (i pro mě) záhadných.
O to zvědavější jsem, jaké bude mít ohlasy.


LHÁŘ


probírám se ze sna,

kde chtělo se mi smát

dívám se na tebe a bojím se

na cokoliv se ptát,

zdá se,

že ty už ve všem jasno máš

myslela jsem si,

že zachránit mě máš

proč odvracíš ode mne svou tvář

já netušila, že jsi takový lhář

už vidím pouze záda tvá

odcházíš,

a já zůstávám zklamaná



zklamaná tu sedím

ve snách opět bloudím

čekám, zda-li se ozveš,

třeba mě na kafe pozveš.

dny plynou jako voda,

to čekání může být pěkná nuda.



v zrcadle se dívám na obraz svůj

v hlavě mám stále i ten tvůj,

vidím ho jak ode mě odchází,

kde se teď jeho kroky nachází?

odvracím od tebe svoji tvář

kdo z nás byl větší lhář?




Tvořeno 30.9. 2018



S další tvorbou se pro letošní rok loučím a budu se těšit v novém roce 2019! :-)


Publikováno dne: středa 5. prosince/2018 v 15:00h

Komentáře

  1. Tak to je vážně povedené. Myslím, že se v téhle básni mnoho lidí uvidí, já nevyjímaje. :)) Budu se těšit na další. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opravdu mě moc těší, že se líbí :))
      Tak další (sedmá) bude po novém roce :)

      Vymazat
  2. Opět pěkná :-) Tahle se mi vážně líbí. Budu se těšit na tvou další tvorbu :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí