Báseň č.7

Zdravím, 


i v novém roce se každou první středu v měsíci "pochlubím" s nějakou svojí básnickou tvorbou. :-)
Já vím - já vím! Dneska není první středa v měsíci!
Doufám, že mi to pro tentokrát odpustíte...?


Ne, že bych na vás 2.1.2019 zapomněla, ale nějak jsem nestíhala nic okolo blogu. :( 
Snad se vám i nadále bude moje tvorba zamlouvat. Samozřejmě mi napoví vaše ohlasy v komentářích. 
Nebudu dále otálet, a rovnou vám napíšu, co jsem si dneska pro vás připravila. 
Jde o trochu starší báseň z mého archivu. Připomnělo mi ji nedávné setkání právě s oním tajemným z této básně. A měla jsem z něho stejný pocit, jako tenkrát, když jsem psala tyto řádky.  

(MEZILIDSKÝ) KLAM


Vídáme se jen tak zběžně, 

po každé se díváš něžně,

líbat mě na líce ti nestačí.

Vzájemně se klamem a ptáme,

kdo z nás je ten slabší?




Doba kdy bylo mezi námi víc je v prachu,

tak si to už uvědom ty starý brachu.

Marně čekáš na den,

kdy splní se ti sen.

Všechno jednou pomine.

Tak na to nezapomeň.




Včera je včera, dnes je dnes

Naše dvě těla, se jedním nestanou

Proč nechápeš ze nebudu tvou milou?

Co pak je to zase nějaký test?

Znám tě a poznám jakoukoliv lest. 



Tvořeno 11.7.2017

Publikováno dne: středa 9.ledna/2019 v 9:00h

Komentáře

  1. Pěkné, opět! Líbí se mi, že ta báseň má v sobě emoce :-)
    Složíš taky báseň na tvé dnešní setkání v Lidlu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emoce?! :-) Kde jsi je vyčetla? :) Tak moc děkuji za pochvalu.

      Teda ty mi dáváš :-DD Na setkání v Lidlu?
      Něco ve smyslu:

      Byl jsi nenápadný objekt,
      pěl jsi ódy na můj oběd.
      Ve frontě jsme spolu stáli,
      tvoje oči mě dost mátly...

      ... máš ji mít! :P

      Vymazat
    2. Wow! Taková improvizace :D Ty by ses hodila do týmu Partičky, bys mohla z fleku skládat básně :-O

      Vymazat
    3. "Z fleku" opravdu NE! :-D

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí