(NEJEN) VÁNOČNÍ PŘÍRŮSTKY

Hezkou neděli všem, 


první týden nového roku je pomalu v trapu, a tak si říkám, že je nejvyšší čas vám představit mé prosincové přírůstky. Půjde především o knižního Ježíška a následně o "utržení ze řetězu" při povánoční 30% slevě v Knihy Dobrovský

Celý prosinec jsem s napětím čekala, jaké knihy najdu pod stromečkem, a i když jsem po knihkupectvích brouzdala kvůli knihám, kterýma jsem obdarovávala, tak sama sobě jsem žádnou nepořídila. To až po vánocích, ale to ve svém článku předbíhám. 


Mým prvním "Knižíškem" je kniha, kterou jsem dostala od kamarádky. K předání došlo v pátek 21.12. při našem setkáním v Praze, jelikož kamarádka Denisa žije v Londýně. Vlastně jsem vůbec nečekala, že vybere knížku, ale možná jsem to jako "knihomolka a blogerka" měla očekávat. Obzvlášť, když od ní mám v této mé činnosti velkou podporu! ❤
O knize, kterou vybrala jsem předtím vůbec neslyšela. Přesto vypadá velmi zajímavě a těším se, až na ní budu mít čas a chuť. A pokud Denča tyto řádky čte (což předpokládám), tak jí ještě jednou moc děkuji. :-)

ŽENA NA TAHU   ➤   Zuzana Hubeňáková


Anotace: Blogerka a humoristka Zuzana Hubeňáková přináší čtenářům další porci zábavných fejetonů, tentokrát i moderně proložených střípky a statusy ze sociálních sítí. Jako obvykle se autorka, pohybuje na domácím hřišti, a to doslova; majitelka manžela, dvou dětí, náladového auta a poměrně širokého příbuzenstva nemusí pro inspiraci chodit daleko. Každá žena a jistě i leckterý muž, se při popisu zápasů sváděných s nástrahami běžného života v Česku královsky pobaví , zasměje a uleví se mu, že vtom není sám. Ideální čtení na chvíle, kdy už vás doma neposlouchá ani váš pes...

Na další knížky jsem si už musela počkat na Štědrý večer. 🎄🎁📚
Pod stromečkem jsem našla TŘI

Jedna z nich byla od jedné knihomolky, kterou určitě všichni znáte - od Marcelky (ze Zaostřeno na knihy). Domluvily jsme se, že si pošleme k Vánocům nějakou knížku, a abychom se trefily druhé do vkusu i výběru, tak jsem si daly navzájem tři tipy. Tři proto, aby to stále bylo překvapení jakou knihu "Ježíšek" vybere.🎅
Z tipů, které jsem jí dala, vybrala opravdu snad nejlíp jak mohla. Dokonce tu, kterou jsem si vlastně ze svých tipů nejvíce přála... ❤ Tímto, bych ji ráda ještě jednou poděkovala, za skvělý výběr a za krásnou kočíčí magnetickou záložku. :)

LÉTO DIVOKÝCH KVĚTIN      Kathryn Taylor


Anotace: Zoe stojí před těžkým rozhodnutím: Život jí má zachránit velice riskantní operace. Spontánně se rozhodne vrátit do Cornwallu, kde zažila před čtrnácti roky hrozné neštěstí a svou nejhorší noční můru. Chce konečně vyjasnit tajemství onoho léta. Setká se znovu se svou velkou láskou Jackem, znovu pojme naději na život po jeho boku.Stíny minulosti ale hrozí, že zničí i její budoucnost…

Knihu jsem zde již zmiňovala ve svých upoutávkách, takže se na ni moc těším. Doufám, že mě osloví stejně, jako její anotace. 
Dále jsem dostala dvě krásné knížky ze svého "wishlistu", které mne také moc potěšily a už teď se na ně těším. Jen opět nevím, kdy se k nim dostanu...? 💬


TAJEMSTVÍ MODRÝCH DOPISŮ   ➤   Emily Bleeker

AnotaceLuke si připadá v koncích. Nejenže se vyrovnává se ztrátou milované manželky Natalie, ale také se musí postarat o své tři děti. Pak mu jednoho dne začnou chodit dopisy v modré obálce, jež Natalie napsala ještě před svou smrtí a v nichž mu radí, jak má dál žít. Její nejlepší kamarádka Annie, která Lukovi pomáhá s dětmi, se obává, že jejich čtení jen prodlužuje zármutek, Luke se však nedokáže odtrhnout. A pak narazí na tajemství, které možná obrátí celý jeho dosavadní život v prach – lhala mu Natalie o jejich dětech? A kdo je ten neznámý člověk, jenž dopisy posílá?

ŽIVOT UDEŘÍ, KAM SE MU ZACHCE   ➤   Petra Hülsmannová 

AnotacePárty, zábava a volnost – to je pro Marii nejdůležitější na světě a ona svůj bezstarostný život miluje. Vše se ale rázem změní ve chvíli, kdy sestra Christine těžce onemocní a požádá ji, aby se během její léčby postarala o malá dvojčata, na které je sama. A nejen to, musí převzít i sestřino místo v rodinné loděnici. Marii začne brzy všechno přerůstat přes hlavu: nemocná sestra, turbulentní rodinný život, firma, jejíž budoucnost je ve hvězdách. A jako by toho nebylo dost, uvědomí si podivné šimrání v břiše pokaždé, když zahlédne svého šéfa Daniela. A ve chvíli vrcholného chaosu přijde další životní zkouška...

To je z mých "Knižíšků" vše! Ale rozhodně to nejsou všechny mé prosincové přírůstky. Určitě jste zaznamenali, že Knihy Dobrovský měly po vánocích ve dnech 27. a 28.12. (2018) 30% slevy na VŠE! No, neberte to! Já se tam krapánek utrhla ze řetězu a pořídila jsem si těchto pět knih



ŠTĚSTÍ MI UNIKÁ MEZI PRSTY   ➤   Agnès Martin-Lugand

AnotaceIris od dětství milovala módu a šití. Nakreslit vlastní model a vdechnout mu jehlou a nití život, to byla její představa štěstí. Rodiče však v jejích ambicích viděli jen rozmar a Iris nakonec rezignovala. Dnes je jí třicet, má nudnou práci v bance a dusí se v prostředí provinčního města. Když ji opustí manžel, zdá se, že se jí zhroutil svět. Ale ona se vzepře osudu a vydá se do Paříže, aby si splnila svůj dětský sen.

TA HUDBA MI STÁLE ZNÍ V HLAVĚ   ➤   Agnès Martin-Lugand

AnotaceYanis a Véra jsou na prahu čtyřicítky a ke štěstí jim nechybí vůbec nic. Milují se jako první den a mají spolu tři nádherné děti. Jen kdyby se kreativnímu a podnikavému Yanisovi, talentovanému samoukovi v oboru stavebnictví, který pracuje v architektonické kanceláři pragmatického, opatrného švagra Luca, dostávalo víc prostoru pro seberealizaci. Když Luc odmítne zakázku, v níž Yanis vidí neopakovatelnou šanci, o níž léta snil, dojde k jejich rozchodu. Yanis, povzbuzován svou ženou a finančně podporován klientem Tristanem, který mu projevuje bezvýhradnou důvěru, se rozhodne podnikat na vlastní pěst a osvobodit se. V životě mladého páru, který se dosud zdál být splněným snem, však nastane nečekaný zvrat. Podaří se Yanisovi vymanit z pekelné spirály a nestrhnout s sebou na dno i Véru? Odolá jejich manželství ambicím okolí?

ZTICHLÝ DŮM   ➤   Jenny Blackhurst

Anotace: Jmenuji se Emma Cartwrightová. Ještě před třemi lety jsem byla Susan Websterová a zabila jsem svého dvouměsíčního syna Dylana.Vůbec si nepamatuji, co se tehdy stalo. Ale když vám něco tvrdí policie, váš lékař i všichni blízcí, tak jim začnete věřit, ne?
Ovšem na druhou stranu... Když si nevzpomínáte, co se stalo, můžete si být opravdu jisti, že vám říkají pravdu? Co kdyby se objevila malá naděje, že je váš syn naživu? Neudělali byste všechno pro to, abyste s ním zase mohli být?

STAŘEC A MOŘE   ➤   Ernest Hemingway

Anotace: Ernest Hemingway obdržel Nobelovu cenu „za mistrovství v umění vyprávět, naposledy prokázané v díle Stařec a moře, a za to, jak ovlivnil literární styl své doby.“ Hemingwayova novela se brzy po svém prvním vydání roku 1952 stala jedním ze zásadních děl moderní americké prózy. Z příběhu rybáře, jenž se v nevelkém člunu pouští do zápasu s obrovským marlínem a potom do posledních sil bojuje s přesilou žraloků, kteří napadnou jeho úlovek, dokázal spisovatel na malém prostoru vytvořit existenciální drama o hrdinství, vůli a vnitřní síle.

MY PROTI VÁM   ➤   Fredrik Backman

Anotace: Do Medvědína přišlo násilí a jeho obyvatelé musejí ukázat, zač vlastně stojí.
Pokračování románu Medvědín líčí měsíce následující po událostech, které otřásly městečkem v lesích na sklonku zimy. Nejlepší kamarádky Maya a Ana tráví léto na odlehlém ostrově a snaží se nechat celý svět za sebou, jenže nic nedopadne tak, jak doufaly. Řevnivost mezi Medvědínem a sousedním Hedem tiše přerůstá v boj o peníze, moc a příležitosti. Konflikt vypukne naplno ve chvíli, kdy se střetnou oba hokejové kluby. Na povrch navíc vypluje jedno překvapivé tajemství a celé město musí ukázat, zač vlastně stojí. Bude se říkat, že násilí přišlo do Medvědína až v létě, ale není to pravda. Už tam totiž dávno bylo.
Román My proti vám empaticky popisuje ničivé lidské vztahy na malém městě. Je to vyprávění o oddanosti, přátelství a lásce, která se nebojí čelit ničemu. A taky o hokeji, jak jinak.

Poslední knihu jsem sice četla začátkem září, ale jako e-knihu, a jelikož se jedná o mého oblíbeného spisovatele, kniha mi nesměla chybět v knihovně! :) A tu předposlední jsem četla na sklonku prosincových dní. Takže mě z tohoto dlouhého seznamu čeká k přečtení o dvě méně. To jde, ne? :-D

A jsme na konci! Tohle byly mé poslední knižní přírůstky pro rok 2018!
Ještě bych vám na závěr ráda ukázala diář, který mne bude provázet rokem 2019! Po dlouhých a nekonečných úvahách vyhrály tyhle "Kočky"! 

Co říkáte na mojí prosincovou nadílku? :-)
A jaké knihy jste dostali k Vánocům vy? Našli jste pod stromečkem nějakou "vysněnou"? :-) Nebo vám letos "Knižíšek" nenadělil? :( 
Na vaše reakce se budu těšit v komentářích. 

Vaše ൬ermaidka
Publikováno dne: neděle 6.ledna/2019 v 18:00h

Komentáře

  1. Tak to byl opravdu bohatý Knižníšek :) Já většinou knihy k Vánocům nedostávám, protože rodina hudrá, že jich už mám až moc :D To je sice pravda, ale nic nepotěší více než nová kniha a letos jsem nasbírala nakonec dvě :) Armadu od autora Ready Player One a nového Magnuse Chase :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě naštěstí nikdo nehudruje, a to mám knih ke čtení vážně dost (i když znám ty co jich mají daleko daleko víc) ;)
      A i dvě knížky jsou hezké .. :)

      Vymazat
  2. Krásný Ježíšek :-) A ještě jsem ti nepochválila ten diář. Vypadá luxusně! Budu se těšit na recenzi Ztichlého domu, tak ho koukej rychle přečíst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji děkuji :)
      Joo, diář byl letos nadlidský úkol! 🤭 Dyztak povypravím ve zprávách ;) Dost dobrej kolotoč!

      Hej, nehoň mě :) :-* Víš kolik mám knih, které chci “hned teď číst”? :-D No asi míň než ty :-D

      Vymazat
  3. Pěkné kousky, ať se ti dobře čtou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná nadílka :-) Přeji, aby tě všechny moc bavili.
    Já mám toho svého teprve na cestě do zásilkovny. Sama si nadělím opožděně díky slevovým kuponům z KK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budu na tvoji “nadílku” zvědavá a děkuji snad budou všechny stát za to ;)

      Vymazat
  5. Ke knihám gratuluju, vypadá to na super kousky. Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásná nadílka :-) Snad budeš při čtení spokojená :-) Jak vidím pokračování Medvědína, tak si říkám, že už bych se mohla do dalšího Backmana pustit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám pokračování Medvědína dávno přečtené, jen mi chyběla o sbírky :)
      Určitě doporučuji všechny jeho knihy! Co jsi ty četla?

      Vymazat
    2. Já jsem hrozná, zatím jsem četla jen Oveho a Co by muj syn měl vědět o světě 🙈

      Vymazat
    3. Tu druhou zmíněnou jsi vyhrála u mě v soutěži, nebo ne? ;)
      Ove byl pěkný, ale mě víc padla do noty Babička, pozdravuje a omlouvá se (teda než vyšel Medvědín a My proti Vám)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí