Báseň č.8

Zdravím a přeji krásnou středu. 


Opět jsem nedodržela svůj plán s první středou v měsíci. :(
Za což se omlouvám a dneska hned napravuji.
A aby ta omluva za to stála, tak tu mám hned dva kousky z nedávné doby. 
Snad se budou líbit.? :-)


Vlastně ta první tvorba by v článku, který měl správně vyjít první středu, vůbec nebyla. Jde o takové sobotní dílko, kdy si paní Múza usmyslela, že bych taky měla sepsat nějaký ten pozitivní verš. Ne jen ty negativní, co jste tu od léta mohli číst. :-)

Druhým počinem bude tvorba z minulého měsíce, kterou si (dá se říci) vyžádala Marcelka. Jelikož jsme s autorkou blogu Zaostřeno na knihy v kontaktu i mimo blogovou sféru, tak věděla o jednom takovém velice krátkém "flirtu" u pokladny v Lidlu. :-D Odehrálo se přímo v den, kdy jsem na blogu publikovala Báseň č.7, tak se mě Marcela v komentářích ptala, zda bude i báseň na oné krátké setkání..? :-)
Tak jsem si řekla, že (ji) nemohu zklamat..! :-)

Ale nejprve první slibovaná. :-)


PÍSMENKA

Pár písmenek a z nich pár řádků

tolik vroucných slov a žádných nářků


písmenka ze slov, která hřejí

pociťuji kolem sebe chvění


písmenka a z nich pár vět

točil se mi chvíli zas svět


Probuzená ze sna

polapená ze dna

na okamžik krátký

můj úsměv vratký

patří jen tobě


písmenka co mnoho poví

řekni, kdo tady koho loví?


Tvořeno dne 9. 2. 2019




OBJEKT Z LIDLU

Byl jsi nenápadný objekt

Pěl jsi ódy na můj oběd

Ve frontě jsme spolu stáli

Tvoje oči mě dost mátly

Líbil se mi úsměv tvůj

Já ukázala ti ten svůj.



Že otočil jsi se a zamával mi

Jak puberťačka všem jsem psala

Na číslo se však nezeptala

Tímhle příběh jaksi končí

Neb jiným směrem odešel jsi.


Tvořeno 10. 1. 2019


Publikováno dne: středa 13.února/2019 v 13:00h

Komentáře

  1. Moc pěkné :-) Jsem měla pocit, že už jsem ti ji komentovala...ale asi jen jak si mi ji posílala v messengeru. Ten Objekt z Lidlu čtu už po několikáté :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D
      Tak já ti dopředu už nic psát pro jistotu nebudu ;))

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí