SEZNAM KNIH ZA ROK 2018

Pro přehlednost jsem se rozhodla vydat (jako každý rok) abecední seznam knih, které jsem za rok (2018) přečetla. Výčet přečtených knih najdete také v článku plnění Knižní výzvy 2018, ale tam jsou knihy uvedené chronologicky, jak jsem je za sebou četla. Proto tento abecední seznam. :-)


Knihy označené modře, jsou i zrecenzované - po kliknutí na ně se vám otevře příslušná recenze.

A
A každý den je cesta domů delší a delší - Fredrik Backman (čtená poslední květnový den)
Advokátova dcera od Anthonyho Franze (čtená během září)
Anglické listí aneb Coolturní šok od Aleny Damijo (čtená během února)

B

C/Č
Cukrová panenka od Laury Lane McNealové (čtená během srpna)
Čas vlků od ElisabetNemertové (čtená během prosince)
Černooká od Anny Musilové (čtená během srpna)
Čokoládový průšvih od Petry Hülsmannové (čtená během července)

D
Dárek na rozloučenou od Teresy Driscollové (čtená během října)

E

F
Forrest Gump od Winstona Grooma (čtená v jeden prosincový den) - ekniha

G

H
Harry Potter a Tajemná komnata od J. K. Rowlingové (čtená během ledna)
Harry Potter a Vězeň z Azkabanu od J. K. Rowlingové (čtená během února)
Harry Potter a Ohnivý pohár od J. K. Rowlingové (čtená během března)
Harry Potter a Fénixův řád od J. K. Rowlingové (čtená: červen - červenec)

CH

I

J
Jasno lepo podstín zhyna od Sary Baume (čtená během listopadu)

K
Kamkoli půjdeš od Camilly Wayové (čtená během kvěrna)
Konec léta od Andrese de la Motte (čtená během března)
Kniha snů od Niny George (čtená během srpna)
Kniha vzpomínek od Rowan Coleman (čtená během února)
Kromobyčejná pouť Barnabyho Brocketa od Johna Boyneho (čtená během dubna)

L
Léto u jezera od Hannah McKinnonové (čtená během srpna)


M
Malý princ od Antoine de Saint-Exupéryho (čtená během srpna)
Mazací tramvaj od Magdy Stachuly (čtená během srpna)
Medvědín od Fredrika Backmana (čtená během ledna)
My proti vám od Fredrika Backmana (čtená během září)

N
Nechápej mě špatně od Marianne Kavanagh (čtená během května)
Někdo cizí v domě od Shari Lapena (čtená běhen dubna) - i jako ekniha

O
Osm od Radky Třeštíkové (čtená během června) - ekniha

P
Padesát odstínů tymiánu od Zdenky Pšeničkové (čtená něhem listopadu)
Paříž, moje láska, můj život od Márie Dopjerové-Danthine (čtená během října)
Petr a Lucie od Romaina Rollanda (čtená během března)
Pomněnčino dítě od Amandy Prowse (čtená během srpna)
Poslední tango v Havaně od Františka Kotlety (čtená během listopadu)

R

S
Slečna M. od Caroline Woods (čtená během července)
Slepí od  A. F. Bradyové (čtená během září)
Smrtka od Neala Shustermana (čtená během října)
Stařec a moře od Ernesta Hemingwaye (čtená v jeden prosincový den)

T

U

V
Vánoční koleda od Charlese Dickense (čtená v jeden prosincový den) - ekniha
V pasti lží od B. A. Paris (čtená během dubna)

Z
Ztracené světlo od Jill Santopolo (čtená v květnu)
Zlodějka knih od Markuse Zusaka (čtená během července) - i jako ekniha



Publikováno dne: sobota 2.února/2019 v 14:30h

Komentáře

  1. Páni, hodně knih. Co jsem tak projížděla seznam, dost knih mi nic neříkala ale ráda čtu například knihy od Fredericka Backmana, máš tu myslím tři. Já jsem četla dvě a líbili se mi. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo bych jich být čtyřicet, jestli je to hodně nebo málo, to už těžko říct - pro mne osobně, je to rozhodně rekordní počet. :-)
      Jj. Backman je momentálně můj nejoblíbenejší světový autor. ;)

      Vymazat
  2. Pěkný seznam :) Já bych měla obnovit ten svůj, ale letošní a moc se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Já se musím přiznat, sepisuji podobný “škrtací” článek, jako máš ty o těch odložených knihách ;) Snad se nebudeš zlobit, ale ta myšlenka se mi líbí! Třeba konečně sáhnu i po knihách, co mám doma déle než rok :-O

      Jo a k tomu seznamu, říkala jsem si že bych si dala jako osobní výzvu - přečíst od každého písmenka z abecedy alespoň jednu knihu, hm? :))

      Vymazat
    2. Vůbec se nezlobím, právěže mě to těší ;) Letos čtu už první knížku z toho seznamu, ale bohužel je to Hotýlek, který jsem si letos koupila. Takže jsem ten seznam spíš rozšířila než zmenšila :D

      Ty jo, to zní dobře. To by byla hodně zajímavá výzva :) Tak pokud ji uskutečníš, budu ráda sledovat tvé skóre :D

      Vymazat
    3. Zatím je to jen myšlenka - ale zatím ji splňuji (čtu čtvrtou knihu s zatím byla každá na jiné písmeno)

      Vymazat
  3. Ty brďo, holky já vás obdivuji, já za rok dala loni tak 5 knih:D, ale letos už se do toho taky pustím, sice né v takové míře, ale čtení je láska!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí