BŘEZEN - 3. Ohlédnutí

Zdravím všechny!


První květnové dny máme za sebou a já teprve teď přináším své knižní ohlédnutí za měsícem březnem. Nějak ten duben utekl, skoro bez povšimnutí. Vůbec nevím, jak se to stalo? :-O 
Ale o dubnu příště. Dneska je teprve na řadě třetí kalendářní měsíc. 

Ptáte se kolik knih jsem v březnu přečetla? Asi vás nepřekvapí, že jde o mnou běžný počet přečtených knih. Opět jsem pokořila tři knihy. Což mě na jedu stranu i překvapilo, neboť první kniha měla skoro pět set stran. 


Abych zbytečně nezdržovala, když už tu plním jeden ze svých "restíků", tak vám rovnou představím trojici knih, kterou jsem během březnových dnů četla. 

1) Knihou s nejvyšším počtem stránek byla kniha, kterou jsem si pořídila v letošním roce jako první. Už víte? Jde o novinku (vydanou v roce 2018) od Patrika Hartla - Nejlepší víkend. Šlo o klasickou "Hartlovku", takže pro milovníky autora skvělá kniha, se spoustou postav. Kniha nás provázela celým jedním rokem a my ho prožívali spolu s hlavními hrdiny. Pro každého z nich, měl právě tento rok své nástrahy, překážky, radosti a jiné okamžiky štěstí. :-) A jaký byl pro ně ten nejlepší víkend? Abych řekla pravdu, ne u všech postav si dokážu říct, co bylo tím "jejich nelepším víkendem". 
Kniha mě nakonec nezasáhla tolik, jak jsem předpokládala, přestože byla humorná, nepředvídatelná, a "hartlovsky" svá.  
Původně jsem zamýšlela sepsat minirecenzi, ale jelikož to do teď nevyšlo, obávám se, že čím později, tím hůř. Takže k tomu spíš už nedojde.

2) Jako druhá na řadu se dostala kniha, kterou jsem si s "kolegyní blogerkou" zvolily ke společnému čtení. Ztichlý dům od Jenny Blackhurst byl pro mne napínavým a dechberoucím psychologickým thrillerem, který jsem hltala snad od prvních stránek.
Kniha o ženě, která byla odsouzena za vraždu svého 12ti týdenního syna a přitom si z osudného dne nic nepamatovala, se mi dostal "pod kůži" Byla jsem nakonec příběhem tak pohlcena, že i mě se špatně odkládal, když jsem musela přečkat svou 8 a půl hodinovou pracovní dobu. A to jsem původně měla strach, že budu Marcelku zdržovat, ale myslím, že se tak nedělo. 
Na knihu si můžete od konce března přečíst můj názor.  

3) U třetí knihy můj výběr nakonec padl na knihu, kterou už mám doma poměrně dlouho. Konečně se na knihu Šťastní lidé čtou a pijou kávu usmálo štěstí. Tuto smutnou, ale nakonec i svým způsobem pozitivní knihu napsala francouzska Agnès Martin-Lugand, od které jsem zatím četla knihu Lituji, čekají mě. Ale další její dvě knihy mám od prosince doma a chystám se do nich také začíst. 
Šťastní lidé čtou a pijou kávu - to je název kavárny, kterou vlastní Diane. Ale nyní má pocit, že život ztratil smysl. Opustí domov i literární kavárnu a odjíždí do bouřlivého Irska, kde si snad dá svůj život zase do pořádku. Líbivá kniha. 

Během březnových dní jsem přečetla 1074 stránek.

K přečtení mi přibyly dvě knihy: 
Dívka v měsíčním světle a Obchodník s hudbou.

Mé suma sumárum činí 51 knih k přečtení.

Vypadá to, že jsem na konci dnešního ohlédnutí.
Doufám tedy, že shrnutí za duben sepíšu dříve, než až v červnu. :-D No uvidíme....

Četli jste vy některou z těchto knih? Pokud ano, co jste na ně říkali? Ráda si přečtu vaše názory v komentářích. :-)


Přeji pěkný víkend.
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: sobota 4.května/2017 v 10:00h

Komentáře

  1. Společné čtení ti svědčí, Ztichlý dům jsi přečetla v rekordně krátké době :D :-) Snad nás stejně chytne i Přiveď mě zpátky :-)
    Jinak tři knížky je u tebe standard, který si udržuješ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, uvidíme, jak to půjde s dalším společným čtením. :-)
      Jsem se svým standartem spokojená, ale o nějakou tu knihu navíc, bych se nezlobila :-)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí