2 RC - ČTENÍ PRO ŽENY

Léto divokých květin & Tajemství modrých dopisů



Dnes jsem si připravila mini recenze na dvě knihy, které patří do žánru "romány pro ženy", a které jsem za poslední dobu přečetla. Popravdě dlužím zde na svém blogu daleko víc recenzí, které jsem chtěla sepsat, ale popravdě, nějak to "psaní" poslední dobou nedávám. Na druhou stranu se na blog nechci vykašlat, takže aspoň zachovávám to málo, jako jsou shrnutí měsíce a recenze na knihy, které jsem získala jako recenzní výtisk. 
Avšak následující řádky jsou na knihy, které jsem obě našla o Vánocích 2018 pod stromečkem. Tak se pojďme společně podívat, které dvě to jsou. :-)

Léto divokých květin

O knize: Zoe je vážně nemocná, má aneurysma. Zoe se rozhodne riskantní operaci zatím odsunout a vrací se po čtrnácti letech do Cornwallu, domku na pláži, kde dříve trávila prázdniny s rodiči a bratrem. Do doby, kdy se z místního útesu zřítil a zabil její bratr Chris. Jak k tomu došlo, nebylo dosud vyjasněno. Proto se Zoe rozhodne zjistit víc, a to znamená jediné, rozdmýchat v obyvatelstvu starou vzpomínku a také se potkat se svojí dávnou a velkou láskou – Jackem. Aby mohla tento výlet uskutečnit, vymění si s Rose, která nyní žije v domku na pláži, který kdysi sloužil jako pension, své domy. Rose se tak ocitá v Zoeině londýnské vile, kde se tak seznámí se šarmantním právníkem. Kniha nám tak nabízí jak příběh Zoenin, tak i Rose. 


Můj názor: Kniha na mě působila sympaticky, četla se mi lehce a měla líbivý děj. Obě představitelky příběhu mi sedly a já tak prožívala příběhy obou, ale přece jen Zoeinin příběh byl přece jen zajímavější díky důvodům, kvůli kterým se do Cornwallu vypravila. 
Šlo o odpočinkové čtení, u kterého srdce romantika plesalo. Ale v některých ohledech byl příběh předvídatelný. Přesto mě kniha velice bavila a jsem ráda, že jsem si ji přečetla takhle hezky v létě.
Pokud si chcete přečíst milý příběh a dozvědět se zda Zoe zjistí, co se před čtrnácti lety stalo jejímu bratrovi, tak si nenechte tuto knihu utéci.

Hodnocení: 4/5 ✭

O autorceKathryn Taylor 
zdroj
 - německá autorka, která začala psát už jako dítě. V jedenácti letech jí byl vydán její první příběh. Od té doby věděla, že se chce živit jako spisovatelka. Její profesionální i soukromý život jí však přichystal řadu překážek. Nakonec se jí však její sen splnil, když napsala velmi úspěšnou sérii určenou převážně ženám - Barvy lásky.

Mini medailonek: - román pro ženy
Nakladatelství: MOBA
Počet stran: 328
Rok vydání v ČR: 2018

Tajemství modrých dopisů

O knize: Podmanivý příběh o Lukovi, jemuž zemřela manželka na rakovinu a on se nyní musí postarat o své tři děti. Den po pohřbu mu přijde tajemný modrý dopis, který napsala Natálie, jeho zesnulá manželka. Další dopisy na sebe nenechají dlouho čekat. Dopisy obsahují rady, jak má Luke vést domácnost a jak se starat o děti, ale také mu v nich Natálie popisuje jejich společný život - před nemocí i ten během její nemoci. Anna, Natáliina nejlepší kamarádka, která nyní Lukovi vypomáhá s dětmi, se domnívá, že tajemné dopisy v Lukovi podněcují ještě větší zármutek. Luke se snaží přijít na to, kdo je oním neznámým člověkem, jenž dopisy po Natálinině smrti posílá.


Můj názor: Tato kouzelná a velice čtivá kniha se mi moc líbila, byla dojemná, ale také i lehce smutná, čišela z ní naděje i láska. Do knihy jsem se začetla hned po pár stránek, jelikož mě tajemství kolem modrých dopisů vtáhlo do děje. Kniha měla spád a nenudila. Přestože díky vzpomínkovým dopisům byla kniha hodně smutná, tak šlo o pohodové letní čtení, které mne uchvátilo. 
Jestli vás zajímá, kdo posílal Lukovi dopisy v modré obálce, a zda Luke přes veškeré své trápení a bolest najde zase lásku? Pak určitě po knize sáhněte - určitě vás nezklame.

Hodnocení: 4/5 ✭

O autorce: Emily Bleeker
zdroj
- americká autorka, která se narodila v Chicagu, kde stále žije, nyní s manželem a čtyřmi dětmi. Svoji spisovatelskou vášeň objevila během kurzu tvůrčího psaní, kde působila jako učitelka. Její prvotinou je román "Wreckage" z roku 2015, který u nás vyšel u nakladatelství Motto roku 2017 pod názvem "Ztroskotání".  Tajemství modrých dopisů je její druhá kniha, která vyšla pod názvem "When I'm Gone" a stala se bestsellerem Wall Street Journal. Její třetí kniha "Working Fire" byla v roce 2017 světovým bestsellerem na Amazonu. U nás dosud nevyšla. 

Mini medailonek: - román pro ženy
Nakladatelství: Motto
Počet stran: 320
Rok vydání v ČR: 2018


Snad vás některá z knih zaujala, nebo dokonce obě? Věřte, že ani s jednou neuděláte chybu.
Nebo jste už některou z nich četli? A jak se vám kniha líbila? Napište mi do komentářů.


Přeji pěkný večer,
Vaše Mermaidka


Publikováno dne: neděle 11. srpna/2019 v 18:15h

Komentáře

  1. Ani jednu knihu jsem nečetla, ale Tajemství vypadá hodně zajímavě. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to krásná kniha, jestli máš romantického ducha určitě ji zkus :-)

      Vymazat
  2. Knihy neznám, ale druhá z nich mi svým tématem připomíná knihu PS. Miluju tě. :) Obě knihy vypadají zajímavě. Super recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu jsem nečetla, ale viděla jsem film a tématem je to opravdu podobné.
      Myslím, že by se ti Tajemství modrých dopisů mohlo líbit.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí