ČERVENEC - 7. Ohlédnutí

Hezký sobotní den.


Už i ten druhý prázdninový měsíc se nám krátí. Ubylo horkých dnů a rána jsou již chladná. L Ale já jsem taková "cíťa zimomřivá", takže může jít jen o můj pocit. Ale nebojte, nebudeme se tu dneska bavit o počasí. Opět přišel čas na shrnutí minulého měsíce a představení knih, které jsem v červenci přečetla.

Tentokrát mi přálo „čtecí“ štěstí, měla jsem dobrou ruku na knihy a všechny se mi dobře četly. To zřejmě bude ten důvod, že jsem přečetla pět knih. Ten počet má jeden malý háček. J V červenci jsem otevřela – rozečetla – a dočetla čtyři knihy. Ta pátá, byla e-kniha, kterou se mi podařilo během červencových dní dočíst, ale rozečetla jsem ji původně na sklonku březnových dní, cestou do Alp. Víc se dozvíte ve výčtu knih.

1) První kniha, kterou jsem pro červencové dny zvolila, byl jeden z vánočních knižních dárků (roku 2018). Autorka Emily Bleeker napsala krásný a působivý román s názvem Tajemství modrých dopisů.
Kdy Lukovi den po pohřbu přijde do schránky modrý dopis, který napsala jeho zesnulá žena Natálie. A další dopis na sebe nenechá dlouho čekat. Kolik dopisů Lukovi přijde, jsem popravdě nepočítala, ale příběh se mi opravdu hodně líbil. Více si o knize můžete přečíst v mém názoru.

2) Během dní, kdy jsem měla v Praze návštěvu, jsem moc nečetla, jen před usnutím. A tak jsem využila toho, že jsem měla ve čtečce rozečtený šestý díl série o Harrym Potterovi. Rozečten byl opravdu hodně dlouho, a to z posledních březnových dnů a cesty do Alp. Nedočetla jsem ho tam díky tomu, že po večer jsme hráli hru „kostky“ a nebylo prostě kdy číst. A tak se Harry Potter a Princ dvojí krve z pera J. K. Rowlingové dočkal dočtení v půlce července.

3) Když už jsem začala srpen vánočními dárky a ke všemu máme léto, tak jsem se pustila do knihy, která byla také o vánocích pod stromečkem a nese název Léto divokých květin od Kathryn Taylor. Autorku můžete znát díky knižní sérii Barvy lásky. Tenhle letní román, však se sérii nemá nic společného, leda to, že je také určen ženám, ale je bez erotických prvků. Jen taková pohodová romantická oddechovka, na kterou si můžete přečíst můj názor.

4) Čtvrtá kniha mi rovnou v ten den, kdy jsem se do ní pustila, teprve přibyla. Tudíž se jedná zároveň o jeden z červencových přírůstků. Slzy od smíchu od české autorky Aleny Blanářové je humoristický román o tom, že zkusit se má všechno. Má biografické prvky a čte se velice rychle. Ale musím konstatovat, že slzy od smíchu jsem při čtení neměla, i když jsem se místy zasmála.

5) Za to u páté knihy jsem se doslova „řezala smíchy“. Aspoň u některých pasáží. :-) Opět jsem sáhla po vánočním dárku a začetla se do knihy od české autorky Zuzany Hubeňákové - Žena na tahu. Kniha byla fantastická, čtivá a nenudila. Podtitulek knihy hlásí, že zde najdete odpovědi na otázky „o smyslu mateřství, vesmíru a tak vůbec“, ale mimo to je o nástrahách běžného života. A možná, že se u ní zasměje nejeden muž. :-)

Dokonce mi přibyly do knihovny tři knihy, z toho u dvou se jednalo o knižní dárky, které mi přivezla Marcela ze Zaostřeno na knihy, která mne druhý červencový týden na pár dní navštívila i se synem. Třetí knihu jsem si pořídila na FB bazaru s osobním předáním. Novými knižními přírůstky za červenec jsou: Slzy od smíchu,
Skleněný pokoj,
Osvětimská knihovnice.

Během července jsem přečetla 1520 stránek.
Na konci července mé suma sumárum činí 47 knih k přečtení.

Jak se v minulém měsíci dařilo ve čtení vám? Kolik knih jste přečetli a četli jsme některou společně nebo se na některou z knih chystáte? Napište mi do komentářů.

Mějte se hezky,
Vaše Mermaidka






Publikováno dne: sobota 17. srpna/2019 v 9:00h

Komentáře

  1. Dobré skóre, gratuluji a jen tak dál :-) Jsem zvědavá na tvůj srpen :-) Polovina za námi a já už mám přečtených sedm knih :D asi budu letos konkurovat tvému loňskému srpnu. Ale počet se mi navýšil knihami, které jsem měla rozečtené už delší dobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letošní srpen bude oproti loňskému slabota.
      Hlavně díky mým devíti dnům kdy jsem nevzala knihu ani čtečku do ruky (o dovolené!!)
      Dnes jsem teprve rozečetla třetí (a jelikož je to už pro mně "bichle", tak se obávám, že jí možná ani nedočtu).

      Vymazat
  2. Harry ♥ uz potrebuji tu ilustrovanou verzi, at si muzu dat opacko :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Harry Potter je prostě nestárnoucí klasika. :) Jinak gratuluju ke skvělému čtecímu výsledku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, HP je prostě "láska" .-) Trochu mě mrzí že mi z re-readingu chybí jen Relikvie smrti :D
      Samu sebe jsem se čtecím výsledkem překvapila.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12