SRPEN - 8. Ohlédnutí

Hezký den, milí čtenáři, 


v pondělí nám podle kalendáře začal podzim, ale mě se podle venkovního teploměru zdá, že se pomalu blíží nefalšované zima. Během léta jsem rozhodně nepatřila k těm, co na ty tropické teploty nadávali, takže asi chápete, že zima nebude moje kamarádka.
Teplo – teploučko – vrať se! 👍


Ale nebudu se tu rozepisovat o podzimních plískanicích nebo depresích. Jak z názvu článku vyplývá, dneska se společně vrátíme do srpna. Dozvíte se tu, jak se mi ve čtení v srpnu dařilo, co za knihy jsem vzala do ruky a přečetla. Hned na začátku vám mohu říct, že letošní srpnové čtení nebylo od toho loňského nic moc. Na sklonku srpnových dní, to dokonce vypadalo, že budu mít za srpen přečtené pouze dvě knihy. Dalo mi to hodně úsilí a přemlouvání, abych tu třetí stihla dočíst. Neboť jsem během srpna byla na týdenní dovolené, kde jsem knihu vůbec neotevřela, přestože jsem s sebou měla čtečku. Byla tam taková pohoda, relaxace a zábava mezi všemi přítomnými, že nebylo kdy knihu vytáhnout.
Nepochopitelné co? 😱

Ale teď se spolu podíváme na ty tři tituly, o kterých dnes bude v tomto článku řeč.

1) U první srpnové knihy šlo o druhý čtecí pokus, zda mi tentokrát kniha sedne. A sedla! Je řeč o knize z pera Jojo Moyes, Zakázané ovoce. Nemůžu úplně říct, že by mě na podruhé kniha uchvátila, ale aspoň jsem se začetla a stránky mi utíkaly. Příběh byl rozdělen do tří částí. Kdy ve druhé a třetí části se ocitáme zhruba po padesáti letech od událostí z první části. Zrovna tou první částí bylo pro mě težší se prokousat, ale pak už se kniha četla o něco lépe.
Pro mě šlo o první setkání s touto autorkou.

2) Má druhá volba padla na knihu, kterou jsem začátkem srpna získala k recenzi. Poslední velký den napsala autorka Tammy Robinsonová, o které jste již mohli slyšet díky knize Normálně jiní, kterou jsem já však nečetla, takže nemůžu knihy porovnat. Ale kniha Poslední velký den mě chytla za srdce, byla krásná, působivá, smutná. Byla, ale i romantická a plná odhodlání. 
Na knihu byla již sepsaná recenze, kterou si můžete přečíst zde.

3) Před třetí knihou jsem měla asi desetidenní čtecí pauzu. A pak to na sklonku posledních srpnových dní vypadalo, že ji nestihnu dočíst. Ale stal se zázrak, kterému jsem lehce dopomohla.😁
Poslední srpnovou knihu, kterou jsem četla napsala Rowan Coleman a nese název Léto plné neskutečných věcí. I tahle kniha mě hodně oslovila. Byla tajemná, a já byla u čtení plná očekávání. Četla se mi dobře, děj byl plynulý bez hlucých míst. Poslední stránky jsem prakticky hltala jednu za druhou do pozdních nočních hodin.
Pro mne to bylo druhé setkání s autorkou. A po druhé stejně vydařené, jako u knihy Kniha vzpomínek

Za srpen jsem přečetla 1228 stránek.
S novými knihami se to má tak, že já osobně jsem si žádnou novou nekoupila, přesto dva přírůstky mám. A to v podobě recenzáčků od Báry z Cosmopolis. O první knize, Poslední velký den, jsem se již výše zmínila, neboť jsem se do ní záhy pustila. Druhou o knihou je Cesta na sever, která mě teprve čeká.

Na konci července mé suma sumárum činí 46 knih k přečtení.

Jak se v minulém měsíci dařilo ve čtení vám? Kolik knih jste přečetli a chystáte se na některou z těch, co tu byly dnes zmíněné? Napište mi do komentářů.


Vaše ൬ermaidka

Publikováno dne: středa 25. září/2019 v 15:50h

Komentáře

  1. Tři knihy jsou super. Já sama se s tím poslední dobou babrám a skoro vždy si najdu jinou zábavu :D Od Jojo jsem zatím nic nečetla, ale ráda bych to změnila (asi až skončím s Moriarty, tak se na ni vrhnu :D). Zbylé dvě mám také za sebou a docela by mě zajímal tvůj názor na Léto plné neskutečných věcí. Neplánuješ recenzi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tři knihy s odřenýma ušima!
      Nemluvě o tom, že teď v září nám za sebou jen knihu Všichni jsme utkání z hvězd a na 35% druhé rozečtené knihy, takže září bude asi jen o jedné knize - se zázrakem o dvou 🤭
      Na Léto mám recenzi v plánu, ale víš jak je to s těmi mými sliby. :(
      Ale možná bych mohla sepsat minirecenze na obě knihy od Colemanové. :) Pokusím se...

      Vymazat
  2. Opět jsi s tímto článkem rychlejší jak já, ale jen o jeden den! :D Mám tu nevýhodu, že toho přečtu víc (haha) :D
    Jinak gratuluji ke třem kouskům. A zajímá mě, jak jsis dopomohla k rychlému dočtení? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha :-D
      Děkuji - nechtěj vědět.... Prakticky jsem nespala a dočetla jsem ji 1.9. k ránu :-/ ale pšššt! 🤪
      O to hůř jsem na tom teď v září (viz odpověď na Ivetu). :((

      Vymazat
  3. Od Jojo Moyesové jsem četla Než jsem tě poznala a byla jsem z ní nadšená. Jsem ráda, že i její další knihy jsou skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu pro mne to bylo první seznámaní, a nebylo špatné. :-)
      Tu "trilogii" od Jojo jsem dala mamce a moc se jí líbila.

      Vymazat
  4. Rowan Coleman píše skvělé knihy :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí