ZÁŘÍ - 9. Ohlédnutí

Zdravím Vás, milí čtenáři,


venku je krásně barevný podzim, vítr fouká, listí padá, sem tam vysvitne slunce. Léto je definitivně za námi a zima před námi. A i říjen je na sklonku svých dnů. Nejvyšší čas, abych přišla s měsíčním ohlédnutím. Jak název napovídá, vrátíme se do mého knižního září. A hned na začátku vám prozradím, že dnešní shrnutí bude poměrně krátké. Ptáte se jakto?
Odpověď je jednoduchá. Za září jsem přečetla pouze dvě knihy! 😓Sice obě měly poměrně dost stran (na mě), ale i tak mě mrzí, že jsem nezvládla alespoň svojí měsíční „klasiku“ - tedy tři knihy.


Nebudu tedy dlouho zdržovat, a rovnou vám ty mé dvě zářijové knihy představím. 

1) Po dočtení poslední srpnové knihy, kterou napsala Rowan Coleman, jsem v září autorkou pokračovala, v podobě knihy Všichni jsme utkaní z hvězd. Kniha byla bohatá jak na stránky, tak i na obsah. Hlavní protagonistkou tohoto příběhu je Stella, která pracuje jako noční sestra v hospicu. Pro pacienty, kteří tu povětšinou čekají na samý odchod – smrt, píše dopisy, jejichž prostřednictvím se umírající pacienti loučí s blízkými. Kniha byla plná smutku. Ale pokud jste se již mohli setkat s knihami od Rowan, tak věřte, že je i plná laskavosti. 

2) Druhá má volba padla na knihu Pod krvavými nebesy, kterou napsal Mark T. Sullivan. Příběh je podle skutečných událostí, které mu sám převyprávěl hlavní „hrdina“ tohoto historického románu. Píše se rok 1943 a nacházíme se v italském Miláně. Pino je mladík, kterého zajímají pouze děvčata, ale nenechte se mýlit, tahle kniha není žádná červená knihovna. Tahle kniha je plná války, obětování, odhodlání, strachu, útrap, ale také naděje a laskavosti. Čtení o „hrdinských“ činech mladíka, který musel ze dne na den dospět, bylo podmanivé, napínavé a dojemné. Autorovi v roce 2006 sám Lella svůj příběh převyprávěl, a tak vznikl tento historický román, který se co nejvíce drží toho, co se Pinovi Lellovi přihodilo mezi červnem 1943 a květnem 1945.

Během září jsem přečetla 945 stránek.

Aby ten dnešní článek byl opravdu krátký, tak vám s klidným srdcem mohu říci, že jsem si v devátém měsíci roku 2019 nepořídila žádnou knihu, ani mi žádná nepřišla k recenzi. 🙊

K poslednímu září mé suma sumárum čítalo 44 knih k přečtení.


Kolik knih jste přečetli v minulém měsíci vy?  A chystáte se na některou z těchto dvou? Napište mi do komentářů. 


Mějte se hezky, 
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: úterý 29. října/2019 v 12:30h

Komentáře

  1. Tak ja sa určite chystám na Všichni jsme utkaní z hvězd. Od autorky mám doma dve jej knižky, tak som zvedavá na stretnutie s ňou :) Mne sa podarilo prečítať len jednu knihu! :D Joj, ale teraz ma čaká poriadne nabitý čitateľský mesiac, na ktorý sa naozaj teším :)
    Maj sa krásne!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kterou její další knížku máš kromě Všichni jsme utkaní z hvězd?
      Já četla ještě Knihu vzpomínek a Léto plné neskutečných věcí a všechny tři byly úchvatné.
      Krásný víkend.

      Vymazat
    2. Mám ešte Léto plné neskutečných věcí :) Mamina už čítala a veľmi sa jej páčila...na Knihu vzpomínek som sa taktiež pozerala, takže ak ma autorka zaujme, tak určite siahnem aj po tejto ^.^...

      Vymazat
    3. Kniha Léto neskutečných věcí tse mi od autorky líbila zatím nejvíc, půjčil jsem jí kolegyní to mi včera hlásila že má dočteno - a že dost dobrý :))

      Vymazat
  2. Minulý měsíc jsem přečetla dvě knížky a ani z jedné jsem bohužel nebyla nadšená :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, ale někdy člověk nemá šťastnou ruku na knihy :-(

      Vymazat
  3. Já si tento měsíc teda pořídila spoustu knih :D Ale zase jsem neměla čas tolik číst. Doufám, že právě příští měsíc a především vánoční období tohle napraví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoustu? A to je kolik ? :-)
      Taky jsme toho právě moc nepřečetla, tak jsem si to "maličko" vynahradila v říjnu, ale to bude jiný článek :-)

      Vymazat
  4. To bych nezvládla, aby mi žádná kniha nepřibyla :-O :D Shrnutí už mám taky sepsané, tedy to zářijové, jen chci ještě dopsat jednu recenzi, ale nevím, zda to zvládnu nebo se na to vyprdnu, vydám nejdřív shrnutí a pak recenzi? :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tobě jednou za nějaký měsíc nepřibyde žádná kniha - tak si začneme Vykat :-D
      Píšu to, protože je mi jasné, že to nenastane :-D
      Jooo to nevím :-) co sepsat obojí :-)

      Vymazat
  5. Já jsem v září také nebyla nějak extra úspěšná, co se čtení týče. Bohužel, někdy prostě toho času tolik není... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řec :) Buď to nevyjde časově a nebo se na nějaké knize zasekneš a přečtení trvá déle ..

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí