VÁNOČNÍ PŘÍRŮSTKY

Ahoj knihomolové, 


tak jak jste se měli o svátcích? A co za knihy jste našli pod stromečkem? Snad vás vaše nadílka mile potěšila jako mě. 
Co jsem dostala od "Ježucha"🎅 já se pochlubím níže. Prozradím vám, že jsem našla mezi dárky celkem tři knížky, přitom se dvěma jsem tak docela nepočítala. No,  s tou třetí rozhodně ne! :-)


Můj prvním rozbalený knižní dárek má moc krásnou obálku a od autorky jsem už něco málo četla a její předchozí knihy mi doma čekají na přečtení z loňského prosincového nákupu.

KAPKA ŠTĚSTÍ V RANNÍ KÁVĚ   ➤   Agnès Martin-Lugand 


Anotace: Hortense žije v Paříži a je vášnivou učitelkou tance. Veškerý svůj čas tráví v tanečním studiu a také v malém podkrovním bytě, kde prožívá velmi intenzivní románek s ženatým mužem. Domnívá se, že je šťastná, až do chvíle, kdy jí osud přichystá klopýtnutí. Hortense je donucena zastavit své zběsilé pracovní tempo a najednou vidí svůj život v jiném světle.

Druhým mým "Knižíškem" byly dvě knihy, které ke mně připutovaly z Ostravy od Marcelky (Zaostřeno na knihy). Jedna z nich byla pro mne překvapením, protože jsem očekávala jen jednu. :-) S Marcelkou jsem si daly tip na tři knihy a každá jsme měly jednu pro tu druhou vybrat. Ovšem můj balíček obsahoval i jedno překvapení. 😱

SUCHO   ➤   Neal a Jarrod Shusterman


Anotace: VŠICHNI SI BUDOU PAMATOVAT, KDE BYLI, KDYŽ VYSCHLY VODOVODY. Sucho – nebo Bezvodí, jak tomu všichni říkají – už trvá nějakou dobu. Život se proměnil v nekonečný seznam zákazů: nezalévejte zahrady, nebuďte dlouho ve sprše, nepodléhejte panice. Jenže teď už žádná voda nezbývá.Alyssina poklidná ulice na předměstí se najednou propadne do válečné zóny plné zoufalství a násilí. Když se její rodiče nevrátí domů, musí dát dohromady skupinu osob, které by se za normálních okolností asi nepotkaly, a zahájit pátrání po vodě. Každý z nich bude muset učinit neskutečná rozhodnutí, aby přežil.

LUSTR PRO PAPEŽE   ➤   Jan Tománek 


Anotace: "Skutečný příběh z pekla normalizačních lágrů"
Syrově drsná výpověď nevinně odsouzeného mladého trampa, který se provinil jen tím, že byl ve špatný čas na špatném místě. Jeho cesta brutálními pracovními tábory v té báječné normalizační době, kdy všichni mlčeli a užívali si populární hudby a veselých filmů. Skutečný příběh z dávno zapomenutého minkovického pekla, vězni přezdívaného Minkau – podle nacistického vyhlazovacího tábora Auschwitz-Birkenau, se kterým si ten český v ničem nezadal...

Tu druhou knížečku jsem opravdu nečekala a velice mne zaujala. Jsem na ni dosti zvědavá. Takže "Ježíškovi" děkuji za nečekaný dárek. ;o)

Lettošní klasickou 30% slevu u Dobrovského jsem tentokrát zazdila. Nějak mi to nevyšlo, protože jejich nejbližší pobočku jsem měla bohužel z ruky. :(
Tím pádem se žádné mé knižní nákupy nekonaly a jiné knižní přírůstky zatím nepřišly, i když očekávám dva recenzáčky od Metafory. Ale jak se zdá, ty budou znovu zmíněny v lednu. :)

Tudíž jsme na konci mých, nejen vánočních, ale i celkově letošních knižních přírůstků. 


Přeji vám do nového roku plno krásných knih!📚
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: úterý 31. prosince/2019 v 9:30h

Komentáře

  1. pekne knizky, ale neni to muj salek caje :-) at se ti libi...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první mě zaujala, asi se po ní podívám. Možná i po jiných autorčiných knihách. Zbylé dvě neznám a ani mě moc nenadchly. Ať se všechny knihy líbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autorku mám ráda - píše mile, četla jsem zatím dvě a i s vánočním dárkem mám doma další 4 čekající :)
      Děkuji. A ty jsi dostala k Vánocům nějakou knihu?

      Vymazat
    2. Já žádné knihy nedostala. A když nad tím tak přemýšlím, tak naposledy jsem dostala knihu asi před 3 roky.. A kdysi před tím jsem si nakoupila balíček a pak je "jakože" dostala od Ježíška :D

      Vymazat
  3. Myslím, že tři knížky jsou tak akorát. :) Já dostala dvě a jsem spokojená. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá na sucho!

    Jinak ze slev si nic nedělej. Já se vždycky těším, když mi přijde sleva, ale bohužel je to všechno většinou jen na obchod a nejbližší je asi 70 km daleko, takže se mi to nevyplatí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já! Smrtka, Nimbus i Bez šance byly od něho skvěle knihy. Na Suchu mě zaujalo, že ji napsal spolu se synem :-O
      Já měla i na slevy připravený seznam, ale byla jsem mimo domov - to mám pobočku 10minut autobusem.

      Vymazat
  5. Snad se ti budou všechn knížky od Ježíška líbit :-) CO se týče Lustru pro papeže, vím, že máš ráda taková témata, tak snad jsem se ti trefila do noty :-) Navíc ji budeš mít přečtenou raz dva :-)
    Jinak já slevy u Dobrovského taky nestihla, spíš jsem s nimi ani nepočítala, letos teda poprvé, ale nevadí. Zásoby mám velké :D
    Jinak tenhle článek taky musím sepsat, achjo, kdy to však bude netuším. Nebude divné, když vydám dříve Vánoční přírůstky než ty listopadové? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě trochu těší, že ani ty jsi nestihla slevy :) Nemyslím to škodolibě - to snad víš ;)
      Já mít tvoje zásoby, tak si skoro rvu vlasy na hlavě :-O mě stresuje i těch mých cca 50 nepřečtených :-DDD
      Klidně ono se to nezblázní, že budou vánoční přírůstky dříve než listopadové.
      Já nevím kdy sepíšu takové ty roční statistiky, prosincové přečteno a výzvy na 2020 ...
      Nestíhám - jsem v jednom kole a příští týden mimo noťas - někde v Jizerských horách :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné knihy - gratuluju. :) Hlavně ta první mě zaujala, některé autorčiny knihy jsem četla a líbily se mi moc. Budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad recenze bude, četla jsem zatím její dvě knihy: Lituji čekají mě a Šťastní lidé čtou a pijí kávu a moc se mi líbily, ale recenze nejsou :-/
      Poslední dobou stíhám napsat recenze jen na revenzáky - stydím se! :´(

      Vymazat
  7. Pěkné knihy, já mám z loňského roku ještě pár nepřečtených restů, které jsem ani přes svátky nestihla dočíst. Ježíšek nadělil dalších šest knih, ale s výběrem si příliš hlavu nelámal, takže je to taková všehochuť. Zkusím se do nich začíst a uvidím. Do jara mám vystaráno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím jak, ale Já postupně během roku jsem všechny vánoční knihy z roku 2018 přečetla :) Taky byly tři!
      Tak ať se ti tvé knihy líbí :)

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí