VÝZVY PRO ROK 2020!!

ZDRAVÍM!


Ke konci ledna Vás konečně vítám v novém roce! :o)

A spolu s tím konečně přináším i svůj první letošní článek, který bude věnovaný výzvám, které bych ráda v roce 2020 splnila!


I letos, jako již od roku 2016, budu plnit čtenářskou výzvu pořádanou na Databázi knih. Stejně tak, jako to bylo v předešlých ročnících této výzvy, je předepsaných 20 témat. K jednotlivému tématu musíte přiřadit přečtenou knihu, která se k němu hodí. Co téma – to jedna kniha. 
Pro rok 2019 jsem měla splněných pouze 90%. Chyběla mi dvě témata. A to: „Kniha, která má v názvu kalendářní měsíc“ a „Kniha, jejíž děj se odehrává v Ostravě“. 😮
Co se týče letošních témat, tak stoprocentní účast opět nevidím. Pokusím se výzvu co nejvíce splnit, ale ne za každou cenu. To jsem si ověřila během prosince 2019, že u mě nemá úplně cenu (více rozvedu v prosincovém shrnutí).

Další výzvy se účastním letos již čtvrtým rokem, pořádá jí Ells, a je velice jednoduchá. Zvolíte si celkový počet přečtených knih, ke kterému byste se rádi na konci roku dostali. Jelikož Ells má knižní cíle po desítkách, volím stejné číslo, jako vloni. Tudíž 40 knih! V roce 2019 jsem celkem přečetla jednačtyřicet kousků, takže si zatím neodvážím stanovit cíl padesáti knih.

Přesto! Abych měla pro tento rok alespoň nějakou motivaci, tak jsem si na GoodReads zvolila v Reading Challenge svůj cíl pro letošní rok 44 přečtených knih! Tento cíl jsem si na GR stanovila už začátkem ledna, netušíc, že jen 20 dní mi zabere čtení první letošní knihy. Ale na mou obhajobu, během této doby jsem byla týden na horách, a díky jinému „vyžití“ nebyl čas přečíst ani řádek. Tak to snad chápete. Tak snad se nějaký měsíc přiblížím k svému srpnovému rekordu z roku 2018 a to k sedmi knihám za měsíc. :-)

Co víc napsat? 


Je na čase začít počítat!
                                                            
                                                                                       Leden
1. Kanibal z Nine Elms - Robert Bryndza
2. Devět tváří tebe - Janice Pariat
   Únor 
3. Šťastní lidé mají snadný život -
Agnès Martin-Lugand
4. Manželství naslepo - Kateřina Chaberová
5. Mengeleho děvče - Viola Stern Fischerová
6. Manželé z Cedrové uličky - Anna-Lou Weatherley
   Březen   
7. Nejmenuji se Miriam - Majgull Axelsson
8. Noční návštěva - Carol Goodmanová
9. Tampa - Alissa Nutting
10. Hana - Alena Mornštajnová
 
   Duben
11. Tatér z Osvětimi - Heather Morrisová
12. Cilčina cesta - Heather Morrisová
13. Sofie, Smrťák a já - Thees Uhlmann
   Květen
14. Mrazivá krutost - Caz Frearová
15. Jeden z nás - Shari Lapena
16. Ženy bez slitování - Camilla Läckberg
   Červen 
17. Postřehy teplákové bohyně - Zuzana Hubeňáková
18. Sucho - Neal Shusterman a Jarrod Shusterman
19. Vražda na blatech - Catherine Shepherd
20. Láskou ji nespoutáš - Atticus
  
   Červenec  
21. Dcera krále močálů - Karen Dionne
22. Byl jsem číslo 30529 - Felix Weinberg
23. Růže bílá, černý les - Eoin Dempsey
24. Kdysi - Morris Gleitzman
   Srpen  
25. Anna a Vlaštovčí muž - Gavriel Savit
26. Neviděla jsem tě přicházet - Haley Doyle
27. Vypůjčený život - Ashley Farley
   Září 
28. Med v hlavě, marmeláda v srdci - Hilly Martinek
29.  Poslední výročí - Liane Moriarty
30.  Dvojitý gambit - Martina Málková

31.  Mé anglické sezóny - Alena Damijo
   Říjen 
32. Harry Potter a Relikvie smrti - J. K. Rowlingová (re-edice: vydání r. 2018)
33. Román z pokoje 128 - Cathy Bonidanová
34. Láska ve světě lichých ponožek - Marie Vareilleová
35. Znám tě ze svých snů - Clélie Avit
   Listopad 
36. Mráz pod kůží - Allie Reynoldsová
37. Žena s červeným zápisníkem - Antoine Laurain
38. Deset malých černoušků - Agatha Christie
39. Tma mezi hvězdami 
- Atticus
40. Mělas to vědět - Jean Hanff Korelitzová
   Prosinec
41. Pod dohledem - Lisa Jewell
42. Vrány - Petra Dvořáková
43. Úzkosti a jejich lidé - Fredrik Backman
44. Malé pikantní vraždy – Jussi Adler-Olsen



Držte palce, prosím :-)
A já budu zase na oplátku držet vám, pokud se také výzev učastníte. :-)

Vaše ൬ermaidka

Komentáře

  1. Držím moc palce!! Já se letos rozhodla pro výzvu na databázi knih :)


    Nedávala jsem si žádné číslo, ale je pravda, že začínám číst jedenáctou knihu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet k výzvě na databázi knih palce!
      A jedenáctou knihu ti mohu (se svýma dvěma) jen tiše závidět :-O

      Vymazat
  2. Držím pěsti, aby ti výzva vyšla, i když jsi zatím ve skluzu. Vše se dá dohnat a máš na to ještě 11 měsíců :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, ať se výzva podaří. :) Jestli tě to uklidní, já jsem také ve skluzu a to hned několik knih. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Také držím palce :)
      Leden se mi nevydařil, tak jak bych chtěla! Ale lepší dvě knihy, než žádná ... :-D No, nemám pravdu?

      Vymazat
  4. Držím palce, aby jsi výzvu překonala. A aby jsi měla šťastnou ruku při výběru knih ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Snad se nám povede, jak bychom chtěly. :-)

      Vymazat
  5. Tak snad se ti bude dařit a přeju šťastnou ruku při výběru knih :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí