BŘEZNOVÉ PŘÍRŮSTKY

Příjemný večer, čtenáři!


Mám tu pro vás pár kousků, které jsem si v březnu pořídila a jelikož vím, že mi během zítřejšího posledního březnového dne už žádná jiná kniha nepřibude, tak píši článek již dnes. Vlastně jsem si své březnové knižní přírůstky pořídila až ke konci měsíce. Původní plán byl nula kousků! Leda že by mi přišel nějaký recenzní výtisk. Jenže to dopadlo jinak, než jsem původně zamýšlela. Přestože mi za březen žádný recenzáček nepřišel, tak mi nakonec do knihovny přibyly hned čtyři knihy📚k přečtení. 


Takže takhle selhal můj původní plán, že mi za třetí měsíc letošního roku nepřibude ani jedna kniha. :-D Ukážu vám tedy, jaké tituly jsem si koupila. :-)

První nákup byl uskutečněn na e-shopu Knihy Dobrovský, kde mě nalákala akce dvojnásobek bodů pro členy klubu. Knihu, kterou jsem si zde koupila napsala autorka, od které jsem již jednu knihu četla. Hodně se mi líbila, tak jsem byla zvědavá i na další autorčinou knihu. 

ZTROSKOTÁNÍ   ➤   Emily Bleeker


Anotace: Lillian a Dave přežili leteckou havárii a trvalo téměř dva roky, než se dostali z pustého ostrova zpátky domů. Vracejí se k rodinám, ale jejich život už není jako dřív. Odmítají říct, co se po pádu letadla skutečně odehrálo, a novinářům i veřejnosti předkládají smyšlené historky. Jak dlouho jim lhaní vydrží a co se vlastně pokoušejí skrýt? Trávit čas na neobydleném kousku země uprostřed oceánu je obtížné, ale žít s temným tajemstvím je horší…

Ostatní tři knížky jsem si pořídila na Knižním klubu. Asi dvakrát jsem vyměnila knihy v košíku, ale nakonec jsem si koupila ty, na které jsem měla největší zálusk. U té třetí to není tak úplně pravda, ta mne zaujala na poslední chvíli. 

TATÉR Z OSVĚTIMI   ➤   Heather Morrisová


Anotace: Tetování vězňů v Osvětimi se stala symbolem holocaustu. Jedním z těch, kdo čísla na předloktí tetovali, byl slovenský Žid Lale Sokolov, rodným jménem Ludwig Eisenberg. Jeho příběh připomíná děsivé události v dějinách lidstva a ukazuje, že vedle sebe mohou existovat promyšlená brutalita i nesobecká láska. Autorka s citem odkrývá sedmdesát let staré události, aniž by milostný příběh převládal nad tím nejdůležitějším – ztrátou domova, utrpením a touhou přežit.

MILÁ PANÍ BIRDOVÁ   ➤   A. J. Pearceová 


Anotace: Londýn, rok 1940. Emmyným velkým snem je stát se válečnou dopisovatelkou, takže když spatří v novinách vysněný inzerát, neváhá a okamžitě se o práci přihlásí. Kvůli drobnému nedorozumění však místo ve válečné zóně skončí jako sekretářka Henriety Birdové. Ředitelky časopisu Přítel každé ženy, kam čtenářky pravidelně posílají hromady dopisů. Instrukce paní Birdové jsou jasné: dopisy, které obsahují jakékoli negativní zprávy putují rovnou do koše. Emmy ale nemá to srdce, aby dopisy čtenářek jen tak vyhazovala. A zatímco se pročítá vyprávěním žen, které mají problémy s manželem nebo nemohou nechat evakuovat své děti, rozhodne se, že na jejich dopisy začne odepisovat místo paní Birdové...

ŽENY BEZ SLITOVÁNÍ   ➤   Camilla Läckberg


Anotace: Ingrid se vzdala slibně rozjeté kariéry, aby podpořila svého manžela. Teď však zjistila, že ji podvádí. Birgitta se vyhýbá lékařským prohlídkám. Jen tak si nikdo nevšimne modřin, které na jejím těle zanechaly manželovy rány. Viktoria se přestěhovala z Ruska, aby si vzala muže, kterého potkala na internetu. Její nový manžel je ale úplně jiný, než čekala. Tři různé ženy, tři manželství plná chladu a násilí. Vyřeší to tři dokonalé vraždy?



Co říkáte na moji volbu zakoupených knih? Četli jste některou z nich?
Nebo vás některá díky mému článku zaujala? 
Napište mi do komentářů.

Zdraví,
Vaše ermaidka
  


Publikováno dne: pondělí 30. března/2020 v 22:30h.

Komentáře

  1. Na Ženy bez slitování se také chystám. Vlastně mám u autorky ještě pár restů, takže díky za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se do té série s Patrikem od Camilly L. stále nepustila. Ale pochopila jsem, že tohle je úplně sólová kniha a hlavně je tenoučká, tak snad nebude špatná.

      Vymazat
  2. Pěkné tituly, hlavně Tatér z Osvětimi mě už nějakou dobu láká. :) Užij si čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tatér mě láká už dlouho. Během února jsem ho měla dvakrát v online košíku a vždycky jsem ho odstranila, pak jsem četla recenzi u Katy (Knihy pod lupou) a řekla si, že si ho prostě přečíst musím, tak je konečně doma, a myslím, že se do knihy brzy pustím. :-)

      Vymazat
  3. Moc pěkné nové kousky, hnedmě zaujalo Ztroskotání:) tak pěkné čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na Ztroskotání jsem hodně zvědavá proto, že jsem četla od autorky román Tajemství modrých dopisů a ten byl skvělý, tak jsem zvědavá i na tuto autorčinou knihu. :-)

      Vymazat
  4. Já už si raději žádné takové plány nedávám :D Vždy si něco koupím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Snad jsi měla šťastnou ruku a budou se ti všechny líbit :)) No já v březnu utrácela jedině za knihy, klasické i eknihy, všude akce, no hrůza :D radši to ani nepočítám :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné knihy, držím palce ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí