ÚNOROVÉ PŘÍRŮSTKY

Hezké středeční dopoledne.


Opět bych se s vámi ráda podělila o nové knižní kousky, které mi přibyly do knihovny a současně k přečtení. Do hromádky „chystám se číst“ mi přibylo pět knih📚, z nichž jsem si koupila jen dvě! V půlce února totiž končilo objednávání z nového letošního katalogu KK a já jako obvykle jsem nechala nákup na poslední chvíli... Těmi dalšími novými knihami jsou recenzní výtisky zaslané Bárou z nakladatelství Cosmopolis.



První balíček knih, který mi dorazil, byla objednávka z Knižního klubu. Tentokrát jsem měla vytipováno snad pět knih, ale protože jsem nechtěla moc utrácet, tak se mi podařilo původní počet „skrouhnout“ na dvě nové knihy.

DŮM V PLAMENECH      Bonnie Kistler


Anotace: Pete a Leigh slaví výročí a tak nechají své děti samotné doma. Čtrnáctiletá Chrissy zjistí, že se rodiče vrátí dřív, a tak spěchá bratra varovat na večírek, ale když se vrací domů, mají autonehodu. Chrissy po několika hodinách umírá. Kip je obviněn z jejího zabití. Nakonec však změní svou výpověď a tvrdí, že neřídil, a protože je známý tím, že často lže, nikdo mu nevěří. Dozví se všichni nakonec pravdu? A jak to s Kipem nakonec dopadne?

TŘI ŽENY      Jeff Abbott


Anotace: Její matka Beth beze stopy zmizela, přesto si je Mariah jistá, že by ji nikdy neopustila. Policie má podezření, že má ve všem prsty její otec. Mariah je ale přesvědčená, že by matce neublížil a dala by cokoli, aby zjistila pravdu. Při pátrání na vlastní pěst zjistí, že nedávno zmizely další dvě ženy – obě jménem Beth. Je to náhoda nebo mají všechny tři něco společného? Čím déle Mariah pátrá, tím znepokojivější se celý případ zdá…

Poslední tři knihy jsme si vybrala z nabídky recenzních knih z nakladatelství Cosmopolis.

SOFIE, SMRŤÁK A JÁ      Thees Uhlmann


AnotaceU dveří vypravěče kdosi zazvoní. Když otevře, uvidí podivného muže, který je mu podezřele podobný, a navíc tvrdí, že je Smrt, že ho musí odvést a že mu zbývají poslední tři minuty života. V bytě se mezi nimi rozvine absurdně vtipná diskuze, kterou přeruší další zvonění. Za dveřmi stojí hrdinova bývalá přítelkyně Sofie, se kterou měl jet na návštěvu své matky a také svého sedmiletého syna, kterému sice posílá každý den pohlednici, ale už roky se s ním neviděl.
 Smrťák uzná, že člověk by neměl odejít ze světa bez rozloučení, a všichni tři se vydají na výlet plný neuvěřitelných náhod a situací způsobených neobratností, s níž se Smrťák pohybuje ve světě živých. Během cesty řeší samé důležité otázky jako třeba: Musí Smrťák čurat? A pokud ano, jak to dělá?

NOČNÍ NÁVŠTĚVA      Carol Goodmanová


AnotaceJedné noci, uprostřed sněhové bouře, vystoupí z autobusu Alice s desetiletým synem Orenem. Prchají před jejím násilnickým manželem a zoufalá Alice se snaží schovat a ochránit sebe i své dítě. Jedno tajemství si ovšem nechává pro sebe. U autobusu je vyzvedne Mattie, padesátiletá sociální pracovnice, která žije sama v polorozpadlém domě uprostřed lesa. Když je potřeba se uprostřed noci o někoho postarat, volají právě jí. Podle pravidel by měla odvézt Alici a Orena na místní ubytovnu, ale místo toho je vezme k sobě domů. Že Oren jí připomíná mladšího bratra, který před třiceti lety zemřel, když mu bylo deset, si ovšem Mattie nechává pro sebe.
Zatímco sněhová bouře okolo nich zesiluje, vyplouvá minulost obou žen na povrch. Která z nich je víc nebezpečná a která ve větším nebezpečí?

MRAZIVÁ KRUTOST      Caz Frearová


Anotace: Rodina, která drží pohromadě. A tajemství, které je všechny drží v šachu.
Na detektiva Cat Kinsellovou se v kavárně obrátí Joseph Madden. Jeho žena Rachel ho prý donutí zaplatit, ale nemůže – nebo nechce – prozradit podrobnosti. Protože to vše Cat považuje za pouhou manželskou roztržku, odkáže ho na místní policejní oddělení.
Později se setkají znovu – když je Joseph zatčen za vraždu. Ale není to jeho manželka Rachel, kdo je mrtvý…
Je Joseph Madden cizoložníkem, vrahem, nebo obětí? Jaké je tajemství, které spojuje členy této rodiny?


To je prosím k mým únorovým přírůstkům vše.
Rozhodně se nebojím, že bych neměla co číst. :-)

Kolik nových knih přibylo Vám? A máme některou z knih společnou?


Zdraví,
Vaše ermaidka
  


Publikováno dne: čtvrtek 5.března/2020 v 10:15h.

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Já se do ní akorát včera pustila, tak uvidíme, jaká bude.. :-)

      Vymazat
  2. Ke knihám gratuluju. Přeju příjemné čtení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.
      Musím k Tobě taky zabrousit, poslední dobou jsem ráda, že stíhám aspoň svůj blog, ale úplně se mi nedaří navštěvovat blogy ostatních, tak se omlouvám.. :-/

      Vymazat
  3. Pěkné přírůstky :-) Jsem zvědavá, co řekneš na Smrťáka😱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já taky, zaujala mne jak anotace, tak i zajímavá obálka, tak snad nezklame obsah.. 🤔

      Vymazat
  4. Hele já mám za únor asi 18 knih a nevím kam je už dávat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá, co řekneš na Noční návštěvu a Mrazivou krutost (tu teď mimochodem čtu :D). Jinak Tři ženy zní dobře. Ať se všechny líbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noční návštěvu momentálně čteme s Marcelou jako společné čtení, a zatím mě to baví, má to spád a takové napětí plné otázek ...
      Mrazivou krutost jsem rozečetla pár stránek, ale pak jsem ji odložila, kvůli to u společnému čtení Noční návštěvy.

      Vymazat
  6. Super knihy! Noční návštěvu i Mrazivou krutost mám taky (krutost již za sebou) a jsem zvědavá, jestli se sejdeme v nazoru :-)
    Ať se knihy líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O krutosti vím, psaly jsme si v komentáři na Instagramu, tak jsem právě zvědavá, jak sedne mě. Noční návštěva je zatím super. :)
      A děkuji .

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí