BLOGOVÉ DILEMMA

Blogová pauza? Aneb: Slovo do pranice!


V návaznosti na článek "Oznámení" tu mám blogové dilemma co dál?

Než se STAL DŮVOD, proč článek "Oznámení" vyšel, měla jsem přichystaný článek, ve kterém jsem vám chtěla přiblížit dvě knihy, které jsem přečetla během května. 
Jenže ten stále není v publikovaném stavu! :(


Tak tedy - pár slov... 
Kromě toho, že jsem měla věčně pocit, že je čas proti mně, tak a abych řekla pravdu, poslední dobou i chuť psát pokulhává. A ta se zvětšila po konci června! :(

Nerada bych na blog a na vás (kdo ještě zbyl) zanevřela, ale uvědomuji si, že čím méně píšu a s čím většími pauzami, tím méně čtenářů sem zavítá a napíše pod článek komentář. Ale stěžovat si není na místě, neboť jsem si vědoma, že je to tou mojí nepravidelností. A možná i mou psanou formou. A budu se opakovat, že moje momentální "životní" situace, psaní také moc nepřidá. Přitom by si čék pročistil hlavu, a myslel na něco úplně jiného... Chjo!

Popravdě moc nevím co s tím, a upřímně doufám, že je to jen dočasné období. Asi sami uznáte, že nutit se do něčeho nejde, že by to pak nebylo ono. ☹

Když uvážím, jak vloni v září jsem na sebe a blog byla ve svém ročním rekapitulování pyšná...  
Tolik článků, pravidelných čtenářů, kterých se vracelo a psalo do komentářů. Teď se vrací sotva polovina, ale nerada bych se dotkla těch, kteří mě stále podporují, a za TY jsem moc ráda. Občas se mezi známými ikonkami v komentářích objeví i někdo nový, což je také velice fajn a moc příjemné zjištění. 
Pak si říkám, že by to byla škoda toho psaní nechat.

Ne, nechci psaní svého blogu nechávat. Spíš tím naznačuji, že přemýšlím o psací pauze. Nedávno mi sama kamarádka (ta, co mě ke psaní blogu přivedla), říkala, že se do psaní nemám nutit, že to časem zase přijde a tím, se zase obnoví čtenáři. Ale opravdu to takhle chodí?!. 
Ale nikomu a ničemu neprospěje, když se budu do psaní nutit. Vidíte to stejně? :-O

Proto mě napadl takový malý "psací" kompromis! :-)
Ráda bych zachovala alespoň klasiku v podobě měsíčního ohlédnutí (to červnové bych ráda sepsala co nejdříve - stejně tam truchlí jen jediná kniha) přečtených kousků a nákupů. Nevím jak moc slibovat nebo neslibovat Mé názory (recenze), když teď ani moc nečtu! :( 
Zvolání do tmy: Takhle ten svůj čtecí cíl nesplním!!
Upoutávkové a přírůstkové články také momentálně nevidím moc reálně. Spíš až se to tu znova rozjede a nebo když přijde chuť. Snad mi prominete.☺

Abych se tedy dostala k tomu kompromisu - když vás ochudím o tolik článků!
Napadlo mě, že bych to své „nepsaní“ oživila tím, že bych vytvořila novou rubriku: moje dávná tvorba – nebo něco v tom smyslu, kde bych (řekněme jednou týdně?) představila „svoje pokusy o básně“ z dob prvních lásek a tak.*
Některé jsou starší, jiné novodobější. U těch (dle mého skromného názoru) povedenějších si říkám, že by se snad zveřejnit daly. :-D A měla bych v tom svém „nepsacím období“ něco, čím bych blog zaplňovala s jistou (EHM!) pravidelností. :)
*a tak: Díky mému momentálnímu rozpoložení vzniklo pár nových "pokusů a veršů" - takže by nešlo jen o tu "dávnou tvorbu"!...

Ta moje tvorba není nic, čím bych se chtěla chlubit. 
Je to spíš něco, jako „záchranné lano“ pro tohle období, bez chutě, energie a času. 
Najít a zkopírovat text, který mám někde na disku, vložit ho a publikovat na blog může zabrat ani ně 2 minuty? To snad jednou týdně zvládnu! :) 
Spíš se obávám, aby mi ta tvorba rychle nedošla, a já bych pak přišla i o to záchranné lano....


Tak mi prosím napište vaše názory na tohle „slovo do pranice“ ☺
Jak se vám zamlouvá, můj nápad se „záchranným lanem“? 
Co si o blogové pauze myslíte? Podpoříte mně? 


Děkuji všem, kteří zanechají komentář/vyplní anketu.
 Pomůže mi to k tomu, abych věděla, jak to vidíte VY a mohla se podle toho zařídit.

P.S.: Určitě jste si všimli i nového vzhledu. Snad se Vám bude líbit, stejně jako mě.

Vaše Mermaidka 


Publikováno dne: úterý 17. července/2018 v 18:20

Komentáře

  1. Je to jen na tobě. Sama si dávám teď s blogem pauzu, protože jsem celá nějaká bez nálady a chuť není. A to dokonce ani na čtení. Ale věřím že to brzo přejde a zase bude dobré jako dřív. Třeba a lépe.. ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor.
      Je vidět, že bez chuti a nálady nejsem sama. Doufám, že to ani u jedné z nás nebude trvat dlouho, a že se to brzy prolomí 🙂

      Vymazat
  2. Zlatí, klid :-)
    Pokud cítíš, že je třeba si dát pauzu, tak si ji dej. Jak jsi sama řekla, nejde se do ničeho nutit. Je to pak znát a nejsi z toho otrávená jen ty, ale i čtenář to mnohdy pozná. Tvořit se má pro radost :-) Lidi to pochopí a kdo ne, tak je hloupej.
    Život nám občas dává lekce, že pak nejde vše tak, jak bychom si to přáli. Nenech se tím ale odradit. Hlavní je tvoje štěstí. To ostatní už přijde potom a třeba to bude ještě lepší :-)
    Pokud by sis chtěla třeba provětrat hlavu - Mělník je kousek od Prahy :-) Dáme kafe, pomluvíme jiný blogery a vypneme :-D S těmi pomluvami je to vtip :-)


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nabídku vidění a poklábosení :)
      Zvážím a uvidí se... :)
      Jinak děkuji za Tvá povzbudivá slova.

      Vymazat
  3. kazdy obcas potrebuje pauzu a je to jen na tobe, protoze kdyz si odpocines, pak zjistis, jak moc ti to chybi a chytnes druhou mizu... jinak na navstevnost je lepsi moc nekoukat, protoze ja treba blogy obchazim jen kdyz vyjde clanek, ktery me zaujme, sleduji skoro 200 blogu, taze urcite neobchazim jen tak, protoze casu je malo, vzdycky koukam na bloglovin a tam si vybiram cteni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou druhou mizou ti nějak nevím :)
      Psaní mi chybí sem tam už teď, jen se do nej horko těžko dokopu :-/ Proto také ta alternativa se záchranným lasem...,

      Vymazat
  4. Určitě si dej pauzu jakou potřebuješ, někdy ji potřebuje každý. A věřím, že i po ní ti zůstane spousta věrných čtenářů. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak za prvé bych chtěla pochválit nový vzhled, kterého jsem si všimla už včera (nebo kdy to bylo) na G+, ale zapomněla jsem pochválit :D Moc se ti povedl a tiše závidím, protože já se k tomu snad nikdy nedostanu a nikdy nebude úžasný jako ten tvůj :)
    Teď k jádru věci. Pokud cítíš, že si potřebuješ dát pauzu, určitě ji využij. A jak dlouho budeš potřebovat. Každý má občas takové období, mnou nevyjímaje. A že by se ti čtenáři nevrátili, o to bych se nebála. Já si také říkala, že po mé delší neaktivitě se nikdo nemůže vrátit (to když byla chvilka klidu (i psychicky) a přišlo mi líto té neaktivity a najednou jsem chtěla všechno dohonit i u vás na blozích, dokud se zase něco nevyto..) a vždycky jste se ozvali, za což jsem velmi ráda a moc si toho vážím :) Takže se neboj, protože se k tobě vrátí. A pokud chceš přidávat svou básnickou tvorbu, ráda si počtu (i přesto, že jí budu prd rozmět :D).
    Takže, pokud cítíš, že si potřebuješ dát pauzu, určitě si ji dej. Někdy to není špatné. Uvidíš, že se jich spousty vrátí a kdo ne, tak je to jeho mínus ;) Já si ráda počkám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivet, moc děkuji za pochvalu vzhledu. Myslím, že teď budu nějakou dobu spokojená. :-)
      Myslím, že blog už tu pauzu evidentní spolu semnou má :-) A asi ještě nějakou dobu potrtvá. :(
      Tak uvidím, jak to doapdne s básnovkou tvorbou a jak dopadla anketa - pokud vůbec někdo hlasoval - zvládla jsem se celý týden nepodívat :-D
      I Tobě děkuji za povzbudivá slova a máš vlastně pravdu, že ty jsi taky párkrát měla "mlčící blogové obdoví" a pak jsem se k Tobě zase vrátily :-) Snad to tu bude také tak.

      Vymazat
  6. Konečně jsem zasedla k PC a mohu ti napsat pár povzbudivých slov...
    Nejprve ke vzhledu - no líbí se mi! Takový jednoduchý a jak to tady hned projasní :-)
    Co se týče pauzy, samozřejmě mě to mrzí, že si dáváš pauzu, nemáš chuť psát atp., ale chápu, pokud si chceš dát pauzu, tak si ji dej a třeba pak dostaneš chuť zase psát a znovu to tu ožije :-) Určitě se do ničeho nenuť a dělej tak, jak cítíš :-) Myslím, že v kontaktu zůstanem i bez blogu, tak o to se nebojím :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že změna vzhledu se líbí. :-)
      A ta pauza samozřejmě mrzí i mne, to asi nemusím vůbec zmiňovat, ale nějak mi v tomhle období moc nejde a já doufám, že to brzy přejde. Bylo by na čase! Ale nechci to lámat přes koleno, až to přijde tak to přijde. Takže děkuji za podporu. :-)
      A že bychom my dvě nezůstaly v kontaktu? No to by jsi mě asi naštvala, kdyby ne... :-D :-*

      Vymazat
  7. Rozhodně se do psaní nesmíš nutit, to má kamarádka pravdu. Myslím, že i když si dáš pauzu a budeš vydávat ty básně, bude to lepší, než to tu jen tak zanechat... obzvlášť když chceš stále psát :) Určitě se to po té pauze zlepší, než se s tím plahočit a pořád vydávat něco a neodpočinout si tím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí