ČERVEN - 6. Ohlédnutí

AHOJ!

Slíbila jsem, že měsíční shrnutí poctivě napíšu i během psací pauzy, takže dneska ten slib plním.  :-) Obávám se, že to bude dosti krátký článek. Ačkoliv se u mne vše "zbořilo" až ke konci června, přesto nebyl na čtení minulý měsíc moc valný a já všeho všudy přečetla jen jednu knihu.
Myslela jsem, že zvládnu i druhou rozečtenou, ale pak jsem na konci června už neměla na čtení ani pomyšlení, natož chuť.


Nebudu nijak dal otálet a hned vám prozradím, jakou knihu jsem v červnu přečetla.

1) Prvních patnáct dní jsem strávila u knihy Osm od Radky Třeštíkové, kterou jsem četla v elektronické verzi, tj. jako e-knihu. Kniha mě hodně bavila a krásně a lehce se četla. Myslím, že kdybych ji nečetla pouze v MHD cestou z a do práce, tak bych ji dočetla daleko dříve. Šlo o moje první seznámení s autorkou a doufám, že ne poslední. Neboť, jak jsem již řekla, kniha se mi líbila.
Recenzi slibovat nebudu. Nemyslím si, že po takové době bych ji zpětně sepsala. :( 

2) Po české autorce a červené obálce, jsem otevřela knihu v podobě mého re-readingu. Ano, tušíte správně, knihu z pera J. K. Rowling - Harry Potter a Fénixův řád v reedičním vydání. Zřejmě bych ji za druhou půlku měsíce zvládla přečíst, ale nakonec se nezadařilo a čtení se protáhlo až do července, takže se o ni znovu zmíním v dalším ohlédnutí. :-)

Opravdu ta jedna kniha je slabota. :(

Ale mohu vás ubezpečit, že mi přibylo víc, než jen jedna kniha! :-)

Ke konci června jsem měla "letos neslavné" narozeniny a nějakou tu knížku jsem dostala. Zpětně jsem si dvě kupovala až v červenci, ale jelikož byly k narozeninám a článek píši až teď, tak je tu také uvedu.
Mé narozeninové knížky: Zakázané ovoce, Láskou ji nespoutáš a Černooká.

Suma sumárum k přečtení čeká 63 knih.

Jak jsem na začátku uvedla, opravdu jde tentokrát o kratší měsíční shrnutí. Snad za červenec bude o něco delší. :-)

Pár slov na konec!
Ráda bych vám ještě jednou moc a moc poděkovala za vaše komentáře u článku "Blogové dilemma" a za vaši podporu a pochopení. 
Jste skvělí! A moc si toho vážím! Děkiji! 

Přeji pěkné čtení v posledních pár červencových dnech.

Vaše ൬ermaidka

Publikováno dne: čtvrtek 26.června/2018 v 19:00

Komentáře

  1. taky pomalu ctu HP znovu, ale vzdycky cekam, az mi vyjde ilustrovana verze, coz znamena rocni pauzu... ale brzy bude dalsi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu ilustrovanou verzi jsem pro jistotu raději ani nekoukala :D

      Vymazat
  2. Nezoufej, zase se ti čtení rozjede :-) I tak je to úspěch na to, čím sis prošla, takže hlavu vzhůru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Vypadá to, že v červeneci jsem si zase čtecí skóre vylepšila na svojí klasiku :-))
      Což se teda dosti divím...

      Vymazat
  3. To jsme na tom dost podobně knih :) Za červenec jsem přečetla jen dvě knihy, což se poněkud vymyká běžnému skore okolo 8 knih. Jednoduše mi začala pracovní etapa života a podepsalo se to i na čtení :) Ale určitě se to zase rozjede a to i u tebe :) Občas je nějaká ta čtecí pauza i potřeba :) Krásné čtení v srpnu přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je stav za červen :)
      Červenec vypadá o něco lépe a ještě mám den a půl na pokus zvládnout dočíst právě rozečtenou knihu ... :O

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí