MÉ KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Zdravím, milí čtenáři.


Jak užíváte sobotu? U nás v Praze dneska svítí sluníčko, a ačkoliv je poměrně zima, vábí ven k procházce. Ale já jsem zalezlá /sama/ doma s kočkou a do ničeho se mi nechce. 😕
Z toho důvodu jsem se rozhodla, že si zpravím náladu tímto článkem, a že se vám pochlubím a ukážu vám své čerstvé knižní přírůstky, pro které jsem si byla včera na poště. 


Představte si - no mnozí z vás vůbec nemusí, protože to znají. 
Přišel mi balíček mých prvních recenzních výtisků. Ano ano! Už je tomu tak! 
Byla jsem oslovena Bárou z Grady/Cosmopolis s nabídkou spolupráce. 😊
Nebudu vám nic nalhávat - byla jsem a stále jsem radostí bez sebe! :-) Ale také z toho mám trochu obavy. Snad neopodstatněné.

Myslím, že teď je na čase ukázat, jaké knihy jsem si vybrala. 

DOPIS - Kathryn Hughesová  


Anotace: Tina Craigová pracuje do úmoru, a ještě k tomu o sobotách prodává v dobročinném obchodě, aby ve svém nešťastném domově trávila co nejméně času. Když prohledává kapsy starého obleku, který někdo charitě věnoval, objeví dopis se zalepenou ofrankovanou obálkou bez razítka. Dopis otevře a přečte si ho – a to změní směr jejího života navždy. Billy Stirling ví, že se nezachoval právě hezky, ale doufá, že může ještě všechno napravit. 4. září 1939 se posadí a napíše dopis, o němž doufá, že změní budoucnost. A to se také stane – ale více způsoby, než by si kdokoliv dokázal představit… 
Je načase otevřít Dopis.

ČAS VLKŮ - Elisabet Nemertová


Anotace: Starodávná legenda praví, že v každém člověku žijí dva vlci a neustále bojují o tlukot srdce. Jeden z nich je strach a nenávist a ten druhý láska a důvěra. Který z vlků vyhraje? Ten, kterého živíme. Švédsko na samém počátku 2. světové války. Hlavními hrdiny příběhu jsou sirotci Magdalena a Nils, jejichž jediný příbuzný – strýc, který se vrátil z Ameriky – jim odkázal veškeré své bohatství. Díky nečekanému dědictví začínají nový život i slibnou kariéru, ale hrůzy počínající války pronikající z kontinentu je vedou k pomoci potřebným. Do příběhu vstupuje Carl-Magnus Rytterholm, obdivovatel nového hrdiny – Adolfa Hitlera. Ale po boku zla jako vždy kráčí láska. Při hledání tří zmizelých finských válečných dětí se osudově setkají Magdalena a Carl-Magnus a jejich odvaha a obětavost změní život nejen jim, ale i mnoha dalším lidem. Čas vlků je kniha o odvaze a lásce ve stínu války. O odvaze postavit se za to, v co v nitru věříme, za slabé a bezbranné, odvaze bránit právo na svobodu těla i ducha a neuposlechnout rozkazy. I nejčernější temnotou jasně prosvítá zářivé světlo lásky a naděje. A coby symbol boje dobra se zlem čtenáře celou knihou doprovázejí tři sněhobílí vlci.

Tak to jsou ony - mé recenzní výtisky, do kterých se co nevidět pustím. Až se zpožděním mi došlo, že jsem si vybrala dvě tématicky těžké knihy. Žádnou oddechovku nebo aspoň thriller, ale knihy, které mají společnou 2. světovou válku. Ale obě mě zaujaly svým popisem, tak snad mě zaujmou i při četbě. 

Když jsem zmínila válku, došlo mi, že během října jsem vám neukázala přírůstek, který jsem zakoupila v Knižního klubu. Jistě jsem již napověděla, že 2. světová válka v knize (v ději) bude mít svoji hlavní roli. Tou knihou je. 

POD KRVAVÝMI NEBESY - Mark Sullivan


Anotace: Pino se nestará o nacisty ani o válku. Je to prostý italský mladík, který si chce užívat života, hudby, dívek. Avšak když je jeho milánský domov vybombardován, přidává se k podzemnímu hnutí, které pašuje židy do bezpečí. Pino tak začíná zjišťovat pravdu o utrpení, kterým nejen Itálie prochází. A také nachází lásku u starší vdovy Anny. Vše se navíc ještě zkomplikuje, když se Pino nedobrovolně stává osobním řidičem u Hitlerovy pravé ruky v Itálii, tajemného Hanse Leyera. Pino rozehrává nebezpečnou špionážní hru přímo v srdci nepřítele. Ovšem stejně jako odhaluje další a další zvěrstva, smyčka kolem něj a jeho nejbližších se neúprosně stahuje…

To je k mým posledním přírůstkům od září vše*. Možná si vybavíte že v článku "Co mi přibylo za září" jsem se zmínila, že čekám ještě jeden balíček. Tak ten čekám stále! Teda teď jsem ve fázi, že čekám vrácení peněz. O této situaci jste mohli v týdnu číst na facebookové stránce blogu

*Ba ne, není! Ještě jsem opomněla knihu, kterou jsem momentálně rozečetla a koupila minulý týden. Asi byste tento druh literatury a žánru do mě neřekli! Za to, že ji čtu, může to, že první díl této série s Tomášem Koskou jsem dostala před lety k narozeninám. Takže tento třetí díl jsem si nemohla nechat ujít, jelikož předešlé dva díly mám dávno a zdárně za sebou. :-)
/doplněno v den publikace po 17:30h/

POSLEDNÍ TANGO V HAVANĚ - František Kotleta (p.)


Anotace: Další volné pokračování jednoho z nejprodávanějších titulů Františka Kotlety, a to knihy Příliš dlouhá swingers party, na kterou loni úspěšně navázala publikace Velké problémy v Malém Vietnamu. 

Sexuální magie je sexy. Tedy pokud o ní čtete v ženských časopisech. Když ale narazíte na svého prvního démona, který se vás pokusí zotročit pro své choutky, dojde vám, že místo tantrické masáže potřebujete ostrý meč a bouchačku plnou nábojů. Tomáš Kosek je tak trochu jiný detektiv. Místo podvodníků a záletníků řeší démony, magii, zombie, čarodějky, sukuby a děsivé artefakty. A poslední dobou, jako by mu práce přibývalo…
Kotletův hrdina přináší další várku literární swingers party a s ní pořádnou dávku a humoru.

Pro dnešek se už loučím. 
Ráda bych v brzké době sepsala článek se shrnutím za čtecím říjnem. Tak ten můžete s napětím očekávat.

Četli jste některou z knih? A co na ně říkáte? Nebo teprve čekají na přečtení? 
Budu se těšit na vaše odezvy v komentářích pod článkem. 


Krásný víkend přeje, 
Vaše ൬ermaidka 


Publikováno dne: sobota 17.listopadu/2018 v 14:10h

Komentáře

  1. Gratuluji k nové spolupráci :-) Já Dopis nedočetla, ale jsem zvědavá na tvou reakci. Tady nedokážu odhadnout, jestli se ti bude líbit nebo ne. Na článek ale pak určitě mrknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji - nová a první :-)
      To mě mrzí, že jsi Dopis nedočetla a doufám, že mě naopak zaujme, u Šárky a Jany jsem četla kladné ohlasy.

      Vymazat
  2. K nové spolupráci gratuluji! Bára je skvělá a určitě se nemusíš ničeho obávat ;) Dopis se ti bude určitě líbit. Je to dost smutné a přesto romantické a parádně se to čte. Nad Časem vlků jsem také přemýšlela, ale nakonec jsem zvolila jiné knihy. Ať se ti všechny líbí a bude se těšit na tvé dojmy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Ahoj Iveto,
      děkuji ke gratulaci. Opravdu jsem to nečekala, o to víc mě to potěšilo.
      Před chvílí jsem koumentovala tvoje přírůstky, takže jsem koukala, že máš Kavárnu v Kodani, která mi úplně unikla. Nejsem si jistá, zda volba dvou knih s tématem 2.SV není až moc. :)

      Vymazat
    2. Určitě není. V Dopise to není tak markantní a když se ti to bude zdát moc, tak je můžeš proložit jinou knihou ;)

      Vymazat
  3. Moc pěkné nové kousky :) Dopis a Čas vlků mi také přišly. Zatím jsem četla jen Dopis a ten se mi líbil :) Hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jednou gratuluji k nové spolupráci! A ke krásným knihám. Čas vlků mi úplně vypadl a přitom vím, že máš příběhy z druhé světové války ráda. Obálka je moc krásná.
    Hele co ten Kotleta?? To jako fakt?:-D
    Ať se všechny líbí a budu se jak jinak těšit na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji - už po několikáté :)) Fakt radost!
      Jj, Čas vlků byla ta druhá :) Jsem na ni zvědavá - asi zvedavější než na Dopis ;)

      Nooo - Kotleta! Jako opravdu Fakt! Je to ta kniha z toho nákupu od kamaráda :-D A tahle se mi určitě líbit bude! ;)

      Vymazat
  5. Same zajimave kousky, tak at se libi... Cas vlku ma moc krasnou obalku, skoda jen, ze pribehu z druhe svetove moc nemusim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :))
      Máš ráda vlky?
      Já jsem je dříve také příběhy s tematikou 2SV nemusela, ale poslední dobou mě hodně lákají.

      Vymazat
  6. Ke knihám gratuluju, užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů tak to je paráda! Opravdu gratuluji ke spolupraci a zvlášť s Bárou :-)
    Myslím, že sis vybrala super knihy - tedy, čas vlků jsem nečetla, ale dopis ještě před tím než vůbec vyšel a osobně jsem z něj byla opravdu nadšená, tak doufám, že se staneš taky jednim z fanoušků :-)

    Budu se těšit na Tvé názory :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani :)
      Taky jsem reagovala: Jůůů !! A koukala na ten e-mail nevěřícně :-D
      Na obě knihy se těším.... Jen co dočtu “kotletovku” pustím se do jedné z nich :))

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí