ODLOŽENÉ KNIHY_2020

Ahoj Všem!


Rozhodla jsem se, stejně jako vloni, tak trochu „opičit“ po Ivetě z Údolí rozmanitosti v seznamu odsunutých knih. Minulý rok jsem se u Ivety inspirovala, a můj seznamem vloni vznikl. Především za účelem toho, že bych ráda pohnula s knihami, které mi doma čekají na přečtení už dlouho.
Jak je známo, většinou sáhneme po knize, kterou jsme si pořídili nedávno, nikoliv po těch co nám na nich doma leží prach. Domnívám se, že plno z vás to má stejně jako já, že některé knihy doma jen „syslíme“ a odsouváme na „někdy potom“. A později je ten budoucí čas „někdy potom“ za rok nebo i za dva. 


Zajímá vás jak jsem vloni dopadla?
Seznam tehdy sčítal 51 knih. K tomuto seznamu jsem přidávala knihy nové – pořízené v roce 2019 (koupené, darované, recenzáčky). Do seznamu mi přibylo 35 nových kousků a z nich jsem rovnou 17 knih přečetla. Z původních odsunutých 51 knih jsem přečetla šestnáct knih. Nutno upozornit, že vloni jsem seznam odložených knih psala až někdy na konci února 2019 a tudíž knihy přečtené v lednu a částečně v únoru 2019 nebyly do seznamu zařazené. 
Myslím, že konečný stav 17:16 je celkem uspokojivý. Sice jsem přečetla více těch nových knih, ale je to hodně vyrovnané! ;-)
Zbývající počet k celkovému číslu přečtených knih za loňský rok jsou pak knihy půjčené, nebo e-knihy. 

V seznamu odsunutých knih mi z jednapadesáti knih zbylo pětatřicet, ke kterým se přičtou ty, co do seznamu postupně přibývaly, ale byly také odsunuty „na později“. Také musím některé, knihy ze seznamu vyškrtnout z důvodu, že jsem je „dala dál“ – prodala nebo věnovala. 

Než se pustím do nového seznamu odsunutých knih z loňských let, tak ještě uvedu, že u knih, co budou postupně přibývat a bude u nich označení RCV, tak se jedná o recenzní výtisk a je zřejmé, že takový titul, bude brzy mezi „proškrtnutými“ = přečtenými knihami. 

Sama jsem zvědavá, jaký bude na konci roku výsledek.
Tak mi držte palce. 👍

Vaše ൬ermaidka

Publikováno dne: pondělí 27.ledna/2020 v 18:45h.

Zde je seznam odsunutých knih pro rok 2020:

1.   Díky za vzpomínky - Cecelia Ahern
2.   Osudová - Petra Lázničková (dala babičce k svátku)
3.   Kulička a jiné povídky - Guy de Maupassant
4    Na co Alice zapomněla - Liane Moriarty
5.   Anna a Vlaštovčí muž - Gavriel Savit
6.   Kdysi - Morris Gleitzman
7.   Růže podzimu - Abigail Gibbs
8.   Moje všechno - Katie Marsh
9.   Žena s červeným zápisníkem - Antoine Laurain
10. Chlapec, který rozdával sny - Luca Di Fulvio
11. Malé černé a devět žen - Jane L. Rosem
12. Tampa - Alissa Nutting
13. Loutkář z ghetta - Eva Weaver
14. Pod parou - Terry Pratchett
15. Poslední výročí - Liane Moriarty
16. Lidé, kteří mě znali - Kim Hooper
17. Se záští - Eileen Cook
18. Dcera krále močálu - Karen Dionne
19. Jak si správně přát - Pierre Franckh
20. Dívka v ledu - Robert Bryndza
21. Noční lov - Robert Bryndza
22. Šílená - Chloe J. Esposito 
23. Papírová labuť - Leylah Attar
24. Harry Potter a Relikvie smrti (reedice z roku 2018) - J. K. Rowling
25. Zlomení andělé - Gemma Liviero
26. Dívka, která se dotkla slunce - Luca Di Fulvio
27. Láskou ji nespoutáš – Atticus
28. Ztracený slib - Kate Morton
29. Šílené výčitky - Liane Moriarty
30. Dům na prahu noci - Catherine Banner
31. Štěstí mi uniká mezi prsty - Agnès Martin-Lugand
32. Ta hudba mi stále zní v hlavě - Agnès Martin-Lugand
33. Dvojitý gambit - Martina Málková
34. Dcera života - Giovanna & Tom Fletcher (RCV)?
35. Láska pro samouky - Barbora Šťastná
36. Tiché zlo - Emma Viskicová
37. Skleněný pokoj - Simon Mawer
38. Až vysvitne slunce - Debbie Macomber
39. Tvůrci náhody - Joav Blum
40. Postřehy teplákové bohyně - Zuzana Hubeňáková
41. Matčina hra - Sandie Jones
42. Úplně cizí lidé - Liane Moriarty
43. Byly tady a už nejsou - Haylen Beck
44. Manželství naslepo - Kateřina Chaberová
45. Kanibal z Nine Elms - Robert Bryndza (RCV)
46. Šťastní lidé mají snadný život - Agnès Martin-Lugand
47. Kapka štěstí v ranní kávě - Agnès Martin-Lugand
48. Sucho - Neal & Jarrod Shusterman
49. Lustr pro papeže - Jan Tománek

        Nové knihy v seznamu:

  1. Devět tváří tebe - Janice Pariat (RCV)
  2. Manželé z cedrové uličky - Anna-Lou Weatherley (RCV)
  3. Tma mezi hvězdami - Atticus
  4. Sestra - Louise Jensen
  5. Nejmenuji se Miriam - Majgull Axelsson
  6. Deník japonské manželky - Veronika Ageiwa
  7. Dům v plamenech - Bonnie Kistler 
  8. Tři ženy - Jeff Abbott
  9. Sofie, Smrťák a já - Thees Uhlmann (RCV)
  10. Noční návštěva - Carol Goodmanov (RCV)
  11. Mrazivá krutost - Caz Frearová (RCV)
  12. Ztroskotání - Emily Bleeker
  13. Ženy bez slitování - Camilla Läckberg
  14. Tatér z Osvětimi - Heather Morrisová
  15. Milá paní Birdová - A. J. Pearceová
  16. Knihkupectví na Bylinkovém náměstí - Eric De Kermel 
  17. Někdy je hezké, že mě miluješ - Marie Vareille
  18. Znám tě ze svých snů - Clélie Avit
  19. Černé srdce -  Anna-Lou Weatherley
  20. Černobíle - Alexandra Bajnarová
  21. Osvětimský proces - Annette Hess
  22. Losos v kaluži - Markéta Lukášková
  23. Panda v nesnázích - Markéta Lukášková
  24. Víš, kdo se dívá? - Catherine Ryan Howard (RCV)  =  SOUTĚŽ na instagramu -> 4. blog. nar.
  25. Vražda na blatech . Catherine Shepherd (RCV)
  26. Med v hlavě, marmeláda v srdci - Hilly Martinek (RCV)
  27. Byl jsem číslo 30529 - Felix Weinberg (RCV)
  28. Můj bratr albatros a jiná rodinná zvěrstva - Zuzana Hubeňáková
  29. Kdyby to bylo tak snadné, dělal by to každý - Petra Hülsmannová
  30. Pod španělským sluncem - Jenny Oliver
  31. Neviděla jsem Tě přicházet - Hayley Doyle (RCV)
  32. Vypůjčený život - Ashley Farley (RCV)
  33. Úzkosti a jejich lidé - Fredrik Backman
  34. Vstupte bez klepání - Zuzana Hubeňáková 
  35. Román z pokoje 128 - Cathy Bonidan  (RCV)
  36. Láska ve světě lichých ponožek - Marie Vareille (RCV)
  37. Mráz pod kůží - Allie Reynolds (RCV)
  38. Potom - Morris Gleitzman
  39. Když - Morris Gleitzman
  40. Pod dohledem - Lisa Jewell (RCV) 
  41. Mělas to vědět - Jean Hanff Korelitz (RCV)  
  42. Dva v srdci - Josie Silver (RCV)  
  43. Lalečka - Amina Keidar (RCV)
  44. Mlha nad Shadow Sand - Robert Bryndza (RCV)
  45. Kde zpívají raci - Delia Owens
  46. Pravda o zázracích - Atticus
  47. Dilema - B. A. Paris
  48. Sejdeme se v knihkupectví - Amy Meyerson
  49. Poslední vlak do Londýna - Meg Waite Clayton (RCV)
  50. Dlouhý let domů - Alan Hlad
  51. Osvobození - Imogen Kealey
  52. Děti s hvězdou - Mario Escobar
  53. Vlak pro děti - Viola Ardone

Komentáře

  1. Já jsem na tom podobně. Konečně se dostávám také k odloženým knihám :) Především zkouším nové a nové autory a za to jsem nesmírně ráda!! Tak letos jsem už objevila Colleen Hoover, Liane Moriarty nebo například Michelle Campbell :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna od L. Moriarty v mém seznamu najdeš rovnou tři knihy, které mi doma čekají na přečtení.

      Vymazat
  2. Super článek, až ti ho závidím, že ho nemáš tak "nabitý" (viz dnešní komentář ke tvému instagramovému postu). Já ty knihy dost obměňuju, takže tenhle seznam asi není reálný pro mě, zbláznila bych se z toho, ale tobě přeji, ať se ti hezky pomalu zmenšuje :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. a vůbec bych se nezlobila kdyby se zmenšoval rychleji než pomalu.. :-D

      Vymazat
  3. Já už tolik nesyslím, ale mám doma knihy třeba 5 let nebo i dýl, které jsem si tenkrát pořídila v domnění, že se do nich okamžitě pustím a slupnu je jak malinu, ale bohužel.. Má hlava si prostě usmyslela, že tady ty mi nikam neutečou a tak se mi za ty roky nahromadily :D Šílené :D Letos jsem přečetla už 5 knih a 4 z toho byly recenzáky ještě z loňska. Skvělé skóre, ne? :D
    Jak já ti tvůj seznam závidím. Tak krásně kratičký :D Těší mě, že i letos pokračuješ v tomto "projektu" (jak odvážné slovo :D). Snad se ti ho povede změnšit aspoň o polovinu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou je to super projekt, a moc děkuji, za možnost "opičit se" ;))
      Koukala jsem u tebe na ta čísla, co tvůj seznam má - a musím přiznat - nechtěla bych!!
      Pokud se mi seznam povede zmenšit o polovinu, tak druhá polovina zase přibyde :-D Jak jsis mohla všimnout, k původnímu seznamu jsem připsala loňské přírůstky, protože se z nich pomalu stávají "osunuté" knihy :-/
      Tak nám nezbývá, než si vzájemně držet pěsti a hodně štěstí v krácení seznamu :))

      Vymazat
  4. Super nápad, ja som si nednávo trošku upratala knižnicu a knihy, ktoré som ešte nečítala som si dala na jedno miesto, aby som ich mala na očiach :D A veru, tiež ich nie je málo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že takhle odděleně je to do očí bijící :))
      Také mám rozdělené ty čtené od těch nečtených :))

      Vymazat
  5. Já si tyhle seznamy radši nedělám, vždycky se pak chytám za hlavu :-) Ale podle toho co mám doma jsem své resty už dočetla, a to je pocit!
    Držím palce při krácení seznamu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji - koumám, že škrtám spíše novinky než knihy, co mám doma k přečtení delší čas. :(

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí