ZÁŘÍ - 9. Ohlédnutí

Krásnou neděli, milí čtenáři.


říjen nám co nevidět skončí, a tak je nejvyšší čas se zpětně ohlédnout za zářím. Shrnout si, co jsem během září přečetla za knížky, kolik jich bylo, a co nového jsem si ke čtení pořídila. Rozhodně nečekejte, tak bohatý výčet, jako byl za srpen. Ale na druhou stranu se nemusíte bát, vedla jsem si docela slušně. Můžu s klidem říct/napsat, že září byl mým klasickým měsícem - přečetla jsem celkem tři knihy. Takže za mě spokojenost. :-)


Z instagramového účtu už zřejmě víte, které knihy to byly, ale stejně vám je ukážu a lehce představím, tak jak jste z mých ohlédnutích zvyklí. :-)

1) První zářijovou knihu jsem četla v elektronické verzi, kterou jsem si koupila v předprodeji, neboť jsem na ni byla hodně moc natěšená. Šlo o novinku z pera Fredrika Backmana - My proti Vám. Volné pokračování mé letošní úplně první čtené knihy - Medvědín, mě bavilo a splnilo veškerá má očekávání. Kniha byla nabitá vším, co čtenář od Backmana čeká. Vztahy mezi kterými to vřelo, naopak se našly i ty láskyplné vztahy, porozumění i nenávist, a samozřejmě nechyběl ani hokej
Na knihu slibuji již od dočtení recenzi, tak snad sebe ani vás nezklamu. :-) 

2) Jako druhou knihu jsem si řekla, že otevře knihu Slepí od A. F. Bradyové, a že budu pokračovat v režii nakladatelství Host, kde byla vydaná i kniha My proti vám. Kniha Slepí se řadí mezi psychologické thrillery z prostředí psychiatrické léčebny. Já osobně jsem teda z knihy nijak "paf" nebyla, chyběl mi tam jistý náboj, dechberoucnost, a zvratovost. Což jste se již mohli dočíst v mé recenzi na tuto knihu. 

3) Měsíc září jsem zakončila u thrilleru, který thrillerem opravdu byl! Kniha Advokátova dcera, kterou napsal Anthony Franze mě zaujala kdysi dávno v knižním klubu svojí obálkou. Trvalo delší dobu, než jsem se ke knize propracovala, ale nevadí. Jsou knihy, které doma čekají na své otevření i déle než rok.. :( Advokátova dcera se četla dobře, měla spád a poutavý děj, a nesla prvky detektivky. Byla jsem s ní spokojená a vynahradila jsem si s ní zklamání z knihy Slepí. Mám v plánu vám ji blíže představit v recenzi, tak snad mi to vyjde. 

V září jsem přečetla celkem 1126 stránek.

Po dvou měsících nul, mám konečně i kousky, které mi přibyly ke čtení. Jsou tři a zmínka o nich byla v článku: přibylo mi v září. Pro připomenutí se jedná o tyto knihy: Ztracený slib, Šílené výčitky,
a knižní výhra: Dům na prahu noci.

Díky tomu mé knižní suma sumárum ke konci září činí 52 knih.

To bude zpětně za září opět vše.
Četli jste některou z uvedených knih? A co za knihy jste si v září pořídili vy a co přečetli? 

Mějte se a čtěte,
Vaše Mermaidka


Publikováno dne: neděle 21. října/2018 v 16:20h

Komentáře

  1. Krása a ty jsi se bála, že přečteš jenom jednu knihu :D Prostě jsi se navrátila do svého obvyklého čtecího tempa,a to je myslím fajn, ne :-) Jsem zvědavá na tvůj říjen. Ať máš šťastnou ruku na samé skvělé knihy (i když z komentáře na Goodread asi jedna z nich úplně dobrá volba nebyla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem to tu už četla, ale nevěděla jsem, že jsem nereagovala :-D
      No jo no - nakonec tři :) A fajn to je... Tři by snad mohly být i za říjen (jen ta prostřední byla škoda času - což je ten komentář na GR).

      Vymazat
  2. Pěkné nové kousky :) Ani jednu z nich jsem nečetla, ale knihy od Fredrika Backmana mám ráda :)Tak pěkné čtení i v říjnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, já mám u Backmana velký skluz, což mě štve :-/ Ale teda jedeš slušně a samé parádní kousky, jen tak dál! Budu se těšit na tvé další přečtené knihy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Backmana je to škoda, ale uvidíš, že to pak přijde ;) Co máš za jeho knihy?
      Děkuji. ;)

      Vymazat
  4. Pěkné kousky. Tak si užívěj čtení a ať máš šťastnou ruku i na další čtivo :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí