ŘÍJEN - 10. Ohlédnutí

Zdravím své čtenáře, 


půlku listopadu máme již pár dní za sebou. To znamená, že je nejvyšší čas se ohlédnout do minulosti, konkrétně do října. Společně se podíváme, jak jsem si v minulém měsíci vedla, a jaké knihy přečetla. Nepůjde o nic dlouhého, neboť na seznamu jsou pouze tři přečtené knihy
Což je u mě taková norma, takže za mě spokojenost. :)


Rovnou si ty mé říjnové knihy ukážeme.

1) Bude to znít zvláštně, ale hned první říjnová kniha, byla neplánovaná. Už jsem měla nafocenou fotku na instagram se čtecími plány, když mi kolegyně nabídla, že mi půjčí knihu, kterou dočetla, a že by se mi mohla líbit. Měla pravdu. Líbila! Naprosto mne uchvátila. Autorem této knihy je Neal Shusterman a kniha nese název Smrtka. Bylo to skvělé, propracované a promyšlené dílo.
Děj se odehrává v době, kdy se zvítězilo nad smrtí a nemocemi, nikdo neumírá. Proto existuje cech Smrtek. Jedině ty berou životy (kosí), aby udrželi populaci v rovnováze. Cira a Rowan jsou vybrání jako učedníci na práci Smrtky. A od toho se odehrává veškerý další děj knihy, který budete hltat se zatajeným dechem.
Na knihu jsem již psala můj názor, který si přečtete zde

2) Druhou mojí volbou byla kniha Paříž, moje láska, můj život od slovenské autorky Márie Dopjerové-Danthine. Kniha od slovenského autora, je jedním z témat čtenářské výzvy z databáze knih., proto jsem si knihu ke čtení zvolila. Také se mi na ní líbila krásná barevná obálka. Ale to je k tomu "líbení se" vše. Kniha nesplnila má očekávání. Šlo o knihu bez příběhu, spíš o takového průvodce Paříží a poznávání života v ní. Jak to chodí ve školách, v práci, o stávkách, a podobně.

3) Poslední, tedy třetí knihu jsem zvolila Dárek na rozloučenou, kterou napsala Teresa Driscollová. Knihu jsem měla určitě tak přes dva roky doma a čekala na přečtení. Zálusk jsem na ní měla prakticky celé léto, ale nakonec se do splněných čtecích plánů dostala až v říjnu. Kniha byla krásná, ale zároveň i smutná. Příběhem nás provázela Mellisa, která ke svým pětadvacátým narozeninám dostala nevšední dárek, knihu, kterou psala její matka když umírala na rakovinu. Tehdy bylo Mellise osm let. Kniha - deník, je plná rad a rodinných receptů. A já se domnívám, že by se vám mohla také zamlouvat. Více se o knize můžete dozvědět v mé recenzi

V říjnu jsem celkem přečetla 926 stránek.

V říjnu mi přibyla pouze jedna kniha, kterou jsem si zakoupila z knižního klubu: Pod krvavými nebesy.

suma sumárum ke konci října sčítá celkem 51 knih.

K říjnovému ohlédnutí to bude tímto vše.

Četli jste některou z knih? Napište mi do komentářů, co za knihy jste četli během října vy.


Mějte se a čtěte,
Vaše ൬ermaidka


Publikováno dne: úterý 20. listopadu/2018 v 20:20h

Komentáře

  1. Já se po pravdě asi nedonutím přečíst Smrtku. Četla jsem Bez šance a to mě hodně zklamalo. Zvlášť když na to bylo tolik chvály...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že tě kniha Bez šance zklamala. Mě se líbily obě a Smrtka o něco víc :)

      Vymazat
  2. Zase na mě vybafl ten Kotleta :D Jinak s ohlédnutím jsi šikovnější - opět. Já už ho mám zpracované, jen chybí dodat hromadné foto :D Snad zítra...Malý přestal spát po obědě a nějak nemám kdy fotit :-( večer už bývá tma, achjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak na tebe vybafl Kotleta, když tu není o něm ani písmenko? :-DDD
      Aha! My soutěžím kdo dřív z nás dvou publikuje shrnutí? Tak to si budu pamatovat :-P
      Ale na tvoje dlouhé seznamy stejně nemám - srpen se mi znova jen tak nepovede... :-/

      Vymazat
  3. Z knih jsem nečetla ani jednu ale na Smrtku si dělám zálusk už dlouho. 3 knihy nejsou vůbec málo, já třeba v tuhle dobu nestíhám vůbec nic. :)) Přeju krásný zbytek listopadového čtení. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí