VÝZVY NA ROK 2019!

AHOJ! Vítejte v novém roce!


Do nového roku bych vám ráda popřála všeho dobrého, plno krásných příběhů (nejen v knihách), zážitků, a úsměvů. Co nejméně vrásek a starostí. 
Ale hlavně zdraví - protože to, jak víme, je nejdůležitější...

A jak je už mým zvykem, i letos se opět zúčastním různých výzev, jako v letech předešlých.


Začnu knižní výzvou pořádanou Ells, které se letos účastním již po třetí. Vloni jsem si zvolila za své konečné číslo třicet přečtených knih, ostatně stejný počet jsem měla i pro rok 2017. Ale jelikož se mi v roce 2018 se čtením dost dařilo, zkusím si letošní cíl navýšit.
Konkrétně jsem si zvolila za cíl počet knih, který jsem “nečekaně” přečetla za rok 2018... :) :-O

Tudíž můj cíl pro rok 2019 bude 40 přečtených knih! 



Sama jsem zvědavá, zda se mi podaří k cíli dospět, nebo se alespoň přiblížit. Domnívám se, že o pokoření nemůže být ani řeč. :-D

Se stejným počtem přečtených knih budu plnit i výzvu na Goodreads! :-)

A jako poslední výzvou, kterou se během roku 2019 hodlám účastnit je Čtenářská výzva z Databáze knih s dvaceti různými tématy. Zde musíte ke každému jednotlivému téma přiřadit přečtenou knihu. Co téma, to jedna kniha. 
Ovšem, nevidím ji moc reálně, některá témata se mi zdají již poměrně těžká, a asi nebudu volit knihy k přečtení takové, aby se mi za každou cenu do výzvy hodily. V roce 2018 to také tak nebylo, přestože vánoční čas a dovolenou mezi svátky, jsem vyplnila právě tím, že jsem volila knížky, které se mi do té loňské výzvy pasovaly.
Samozřejmě se pokusím účastnit, ale pojmu tuto výzvu víceméně "hravě" a uvidím, jak se mi zadaří v plnění. 

Co říci dál? Už jen to, že je nejvyšší čas začít a začíst se do první letošní knihy!
Tak šup šup. Pusťme se do ní (nich). 

PS: Účastníte se také? Pokud ano, ráda se v komentářích dozvím váš cílový počet knih.
PS2: Pokud ani jednu výzvu neznáte, tak neváhejte a koukejte se přidat... 



Níže již seznam mých přečtených knih pro rok 2019

Leden 
  1. Dopis - Kathryn Hughesová (RC)
  2. V pekle plynových komor Shlomo Venezia
  3. Loutkář - Jostein Gaarder

Únor
  4. Na Chesilské pláži - Ian McEwan
  5. Závity ulit - Martina Málková (RC)
  6. Život udeří, kam se mu zachce - Petra Hülsmannová (RC)


Březen

  7. Nejlepší víkend - Patrik Hartl
  8. Ztichlý dům - Jenny Blackhurst (RC
  9. Šťastní lidé čtou a pijou kávu - Agnès Martin-Lugand

Duben
 10. Obchodník s hudbou - Rachel Joyce (RC)
 11. Vířivka - Lucie Konečná
 12. Chlapec na vrcholu hory - John Boyne

Květen 
 13. Není úniku  - Taylor Adams
 14. Přiveď mě zpátky - B. A. Paris
 15. Jedna želva za druhou - John Green

Červen

 16. Nimbus
- Neal Shusterman (rozečteno v květnu)
 17. Neviditelná zranění - Věra Fojtová
 18. A na nebi čekají hvězdy - Lori Nelson Spielmanová (RC)
 19. Za Sny - Karin Krajčo Babinská

Červenec
 20. Tajemství modrých dopisů - Emily Breeker (RC)
 21. Harry Potter a Princ dvojí krve - J. K. Rowlingová (re-reading od 29. 3. v e-knize)
 22. Léto divokých květin - Kathryn Taylor (RC)
 23. Slzy od smíchu - Alena Blanářová
 24. Žena na tahu - Zuzana Hubeňáková

Srpen  
 25. Zakázané ovoce - Jojo Moyesová
 26. Poslední velký den - Tammy Robinsonová (RC)
 27. Léto neskutečných věcí - Rowan Coleman

Září 
 28. Všichni jsme utkaní z hvězd - Rowan Coleman
 29. Pod krvavými nebesy - Mark T. Sullivan

Říjen
 30. Osvětimská ukolébavka - Mario Escobar
 31. Cesta na sever - Virginie Grimaldi (RC)
 32. Láskohledači - Tereza Barvíková (RC)
 33. Manželství na úvěr - Kateřina Chaberová

Listopad
 34. Nevítaný host - Shari Lapena (RC)
 35. Nepamatuji si své jméno - J. S. Monroe (RC)
 36. Děti Holocaustu - Allan Zullo (RC)
 37. Veselí - Radka Třeštíková

Prosinec
 38. Šťastná kniha - Barbora Šťastná
 39. Nebýt sám - Magda Váňová
 40. Životní terno - Fredrik Backman

41. Podivná knihovna - Haruki Murakami


Komentáře

  1. ja sice na DK vyplnuji vyzvu, ale jinak ji vubec neresim, nesedi mi ty temata a jen kvuli tomu abych to splnila, nebudu cist neco, co nechci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že ji nebudu vůbec “hrotit” a uvidím, zda tam knihy budou pasovat.
      I když třeba knihu Stařec a míře jsem chtěla číst už na střední a díky výzvě, jsem si ji v prosinci konečně přečetla :-D

      Vymazat
  2. Účastním se obou knižních výzev. U té první jsem si znovu zvolila 50 a uvidím, jak se mi letos zadaří (loni nic moc..). A pak poprvé se účastním té na Databázi knih. Témata jsou těžká, o tom žádná. A u některých absolutně nevím, která by mi tam pasovala a hlavně která by mě aspoň trochu zaujala (u něčeho to bude vážně oříšek). Ale jak píšeš, i já to vezmu spíše hravě. Buď mi bude pasovat do výzvy a zařadím ji nebo smůla.. :)
    Tak ať se ti všechny tři výzvy podaří splnit na jedničku nebo ještě lépe, ať se překonáš :) A přeji skělý výběr knih před čtením, ať pak nejseš zklamaná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Iveto a i Tobě přeji, aby se výzvy dařily a měla jsi štěstí ve volbě knih :-)

      Vymazat
  3. Držím palce, aby si výzvy splnila! Ja som si dala opäť 30 kníh, len dúfam, že tento rok ich dám lepšie a nebudem stresovať ako minulý, keďže som výzvu takmer nedala! Fú, musím v tom čítaní zrýchliť, inak sa nikdy nedostanem ku všetkým tým príbehom, ktoré ma tak lákajú...ale ja viem, čítanie si treba najmä užiť, netreba sa naháňať, no i tak, osobne by som sa mala viac snažiť :D
    Prajem ti krásny a úspešný rok 2019! Maj sa krásne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a také držím palce, Mony.
      A jak píšeš, čtení není o honbě, přečíst toho co nejvíce, ale o tom, užít si ty dané příběhy.... Tak ať máme v tomto novém roce štěstí na vplbu samých krásných knih. :-)

      Vymazat
  4. Držím palce, ať se ti výzvu podaří splnit. :) Já si po dlouhém rozhodování dala 60 knih a moc slibně to zatím nevidím... :))
    V novém roce přeju mnoho skvělých knih. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a samozřejmě také držím palce ...
      No také se trochu obávám, že těch mých 40 knih co jsem zvládla za rok 2018 je na mě nečekaný výkon a že to letos nedám, ale třeba se poštěstí (nám oběma) :))

      Vymazat
  5. Opět - článek jsem četla a zapomněla posléze okomentovat :-( Krásný cíl, jsem ráda, že jsis ho zvýšila a že nestagnuješ na té tvojí třicítce :-) Budu držet pěsti, ať se výzva splní (i ta čtenářská na DK - tam mi snad u každého tématu naskočila nějaká kniha a jedno téma už mám splněno - heč :D). A šup dočíst DOPIS! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Je pravda, že jsem vůbec neuvažovala o tom, že bych do třetice zvolila třicítku, ale obávám se, že ta moje 40 je trochu záhada! Musím dát každý měsíc 3 knihy a k tomu jednou za čtvrt roku v některý měsíc čtyři... To jsem na sebe zvědavá...
      To mi ani neříkej, že už máš jednu splněnou ve čtenářský?? Já vím asi tak pět knih do ní :( Tak se zdá, že letos budeš mít úspěšnější ve ČV ty ;)
      Dopis? Ten už nečtu! :-D

      Vymazat
  6. Knižní výzva na DK je pro mě jen takovým "doplňkovým klikátkem" a to jen v případě, že nezapomenu danou knihu zakliknout k příslušnému políčku. Někdy tam mají ta témata opravdu těžká a já celkově nerada dělám něco tak úplně podle zadání :-)
    Nicméně výzvy od Ells se taky účastním :-) Je fajn, že se ti loňská podařila splnit, já jsem ji nesplnila, tak jsem se letos rozhodla držet více při zemi :-D
    Hlavně abysme měly dobrou ruku při výběru knih :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na dobré volbě záleží nejvíc a pak se uvidí ;) Ale nevím nevi, nechám se překvapit :)
      Letos tu výzvu na DK pojmu asi tak, jak píšeš ty - “doplňkové klikátko”.

      Vymazat

Okomentovat

Moc děkuji za váš komentář a čas strávený u článku. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

PŘESUN BLOGU!!

NOVÉ KOUSKY Č.12

ČERVENEC - 7. Ohlédnutí